بازدید 5057

سیتی بابردتاتنهام به رکورد 16برد پیاپی رسید

سیتی در ادامه روند توقف ناپذیر خود موفق شد تاتنهام را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد تا شانزدهمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر بدست آورد و همچنان صدرنشین مقتدر لیگ برتر باشد.
کد خبر: ۷۵۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 17 December 2017

منچسترسیتی، با اقتدار تاتنهام را هم از پیش رو برداشت و یک رکرود تاریخی در لیگ برتر انگلیس برجای گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، منچسترسیتی در ادامه روند توقف ناپذیر خود موفق شد تاتنهام را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد تا شانزدهمین برد پیاپی خود را در لیگ برتر بدست آورد و همچنان صدرنشین مقتدر لیگ برتر باشد. در آخرین بازی روز شنبه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در اتحاد با قضاوت پاوسن میزبان تاتنهام بود. مسابقه در ابتدا پایاپای آغاز شد و هر دو تیم سعی در پرس از جلوی زمین داشتند، اما این سیتی بود که به گل اول رسید، همچون هفته قبل در بازی مقابل یونایتد، منچسترسیتی از روی ضربات شروع مجدد به گل رسید.

سیتی بابردتاتنهام به رکورد 16برد پیاپی رسید

در دقیقه ۱۴ مسابقه کرنر از جناح چپ ارسال شد و حضور موثر گوندوغان درون محوطه با ضربه سر وی همراه شد و کاری از لوریس ساخته نبود تا بازی پیش از دقیقه ۱۵، ۱-۰ شود. بعد از این گل، منچسترسیتی همچون همیشه کنترل بازی را در دست گرفت و تاتنهام توانی برای خودنمایی در مقابل میزبان قدر خود نداشت. به این ترتیب نیمه نخست با برتری محسوس سیتی و با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد، آن ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم به حریف فشار زیادی آوردند و هری کین با شوتی خطرناک دروازه حریف را تهدید کرد که با واکنش خوب ادرسون همراه شد. نکته جالب این مسابقه اشتباهات داور بود که در سه صحنه می توانست خطاهای خطرناک اتامندی، کین و دله الی را با کارت قرمز مواجه سازد ولی این کار را نکرد.

بعد از گذر از ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم، دوباره سیتی سوار بر بازی شد، بعد از دست دادن چند فرصت، بالاخره دی بروین در دقیقه ۷۰ گل دوم را زد تا خیال سیتی بابت برد راحت شود. ضدحمله سیتی با پاس خوب گوندوغان برای دی بروین همراه شد و ضربه محکم وی با پای چپ به گوشه دروازه رفت و بازی ۲-۰ شود. دقایقی بعد او در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، اما ژسوس توپ را به تیر زد، ولی این پایان کار نبود. یک همکاری تیمی دیگر، سیتی را به گل بعدی رساند. دقیقه ۸۰، پاس دی بروین به گوندوغان رسید، او در عمق سانه را صاحب توپ کرد و ستاره آلمانی با پاسی خوب، زمینه ساز گل سوم برای استرلینگ شد.

دقیقه ۹۰ بازی، بار دیگر استرلینگ در نقش گلزن ظاهر شد، این بار او دروازه بان را هم دریبل کرد و بازی را ۴-۰ کرد. اما در نهایت در وقت های اضافه بود که اریکسن با یک ضربه زمینی و دقیق، یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بازی ۴-۱ شود. منچسترسیتی با ۵۲ امتیاز صدرنشین است و تاتنهام با این باخت، ۳۱ امتیاز دارد و هفتم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان