بازدید 4324
بازتاب

ورود عزیزی‌خادم به رقابت با اسلامیان با اسم رمز وزیر!

اسلامیان از دوستان من است و با هم کار کرده‌ایم. من ثبت نام کرده‌ام و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. مجمع باید ملاک ومعیار خود را کارنامه دستاورد افراد قرار دهد و به هر فردی رأی دهد برایم قابل احترام است
کد خبر: ۷۵۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 16 December 2017

انتخاب صاحب تنها کرسی خالی هیات رییسه فدراسیون فوتبال، به روزهای جالبش نزدیک می شود و در حالی که اسلامیان حمایت مهدی تاج را پشت سر خود می بیند، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رقیب این اصفهانی با حمایت از وزیر ورزش وارد گود رقابت شد.

به گزارش تابناک ورزشی، عزیزی خادم که ماهها سکوت کرده بود، امروز درباره حضورش به عنوان نامزد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: اعتقاد دارم با تیمی که در حال حاضر در فدراسیون فوتبال مشغول فعالیت است، می‌توانم کار کنم. ما می‌توانیم همکاری آگاهانه داشته باشیم و در بخش‌های برنامه ریزی و نگاه مدرن به فوتبال بیش از پیش فعالیت کنیم. من در دو سال گذشته سکوت و سعی کردم با سکوتم به فوتبال ایران کمک کنم و اکنون احساس کردم که با حضور در هیئت رئیسه می‌توانم به فوتبال ایران یاری رسانم.

ورود عزیزی‌خادم به رقابت با اسلامیان با اسم رمز وزیر!

وی ادامه داد: من در این حوزه کار کرده‌ام و با نگاه علمی و پژوهشی می‌توانم به فوتبال ایران کمک کنم. در سال منتهی به جام جهانی قرار داریم و تیم ملی باید شرایط مناسبی داشته باشد تا فوتبال ایران به آنچه شایسته‌اش است دست یابد. عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نگاه صادقانه، دلسوزانه، منطقی و کارآمد باید وجود داشته باشد تا بتوانیم همدیگر را تحمل کرده و با هم تعامل داشته باشیم. باید به دور از فضای تنگ نظرانه و به صورت مسالمت آمیز به فوتبال کمک کنیم. بهترین عملکرد افراد گفتار آنهاست. من در چهار سالی که در فدراسیون بودم سعی کردم آنچه در توانم بود را انجام دهم و به فدراسیون کمک کنم. ما باید فضایی را به وجود بیاوریم تا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه با توجه به فعالیتش تا چه اندازه می‌تواند از نظر اقتصادی به فدراسیون و تیم ملی کمک کند؟ گفت: یکی از مبانی اصلی کار در تمام دنیا مسائل اقتصادی است که این موضوع در فدراسیون فوتبال ایران کمرنگ بوده است. همه باید در کنار هم کمک کنیم تا تیم ملی حضوری در خور شأن نام ایران در جام جهانی داشته باشد. باید اختلاف نظرها را کنار بگذاریم و منافع ملی، چراغ راه ما باشد. این موضوع البته نافی نقد نیست و فدراسیون فوتبال باید با سعه صدر پاسخگوی انتقادها باشد. چه بسا بسیاری از انتقادات سازنده می‌تواند از چالش‌های پیش‌رو جلوگیری کند.

عزیزی‌خادم تصریح کرد: اکنون مهدی تاج رئیس فدراسیون است و او نیز روحیه تعاملی دارد. فدراسیون فوتبال متعلق به همه است و فرد نباید ملاک باشد. آنچه مهم است اینکه باید فضا را به سمتی ببریم که همه در کنار هم باشند تا فوتبال ایران موفق شود.
نامزد حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه تا چه حد برای خود در رقابت با اسلامیان شانس ورود به هیات رئیسه را قائل است، خاطرنشان کرد: اسلامیان از دوستان من است و با هم کار کرده‌ایم. من ثبت نام کرده‌ام و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. مجمع باید ملاک ومعیار خود را کارنامه دستاورد افراد قرار دهد و به هر فردی رأی دهد برایم قابل احترام است چرا که تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز فوتبال آنها هستند. ضمن اینکه اعتقاد دارم گذشته چراغ راه آینده است.

وی با تأکید بر اینکه نیاز امروز فوتبال ایران آرامش است، گفت: باید از فضای ملتهبی که وجود دارد به هر اندازه که می‌توانیم کم کنیم. مهم ارتقای فوتبال ملی است و هر فردی ظرفیتی دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی کاری را انجام دهد. این موضوع نافی اصل رقابت نیست و موید نگاه همکاری است. از زمانی که آقای سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد آرامش در ورزش و فوتبال حاکم شده و خبری از هیجانات کاذب که بلای جان هر سازمانی است، نیست. رفتار وزیر ورزش با پرسپولیس، استقلال و فدراسیون و پیگیری‌های ایشان در خصوص حل مشکلات و عدم دخالت و احترام به استقلال فدراسیون فوتبال از نکات بارزی است که می‌توان در مدیریت سلطانی‌فر مشاهده کرد. این رفتار را با دوره‌های قبل مقایسه کنید.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تعامل و دل‌نگرانی‌های وزیر ورزش را باید به فدراسیون فوتبال تسری دهیم و التهابات را خنثی کنیم. نگاه عقلانی، مدبرانه و به دور از شتاب زدگی وزیر ورزش باید در فدراسیون فوتبال تسری پیدا کند. اختلاف دیدگاه به حرکت رو به جلو کمک می‌کند و همگی باید از ظرفیت‌های موجود استفاده و با وجود اختلاف نظر، تعامل کنیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم. اعتقاد دارم در این صورت می‌توان شرایطی خوب را برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی بوجود آورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر