بازدید 2122
۱

تهدیدات آمریکا جنگ در شبه‌جزیره کره را «واقعیتی مسلم» کرده است

وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد که رزمایش عظیم آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره تهدیدی برای جنگ بوده و بروز درگیری در شبه جزیره کره را «واقعیتی مسلم» کرده است.
کد خبر: ۷۵۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 07 December 2017

وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد که رزمایش عظیم آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره تهدیدی برای جنگ بوده و بروز درگیری در شبه جزیره کره را «واقعیتی مسلم» کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خارجه کره شمالی امروز پنج‌ شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رزمایش عظیم آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره تهدیدی برای جنگ پیشگیرانه بوده و بروز جنگ در شبه جزیره کره را «واقعیتی مسلم» کرده است.

یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی از جنگ طلبی مقابله‌ جویانه در سخنان مقامات آمریکایی انتقاد کرد و این اقدامات را عامل پیش بردن شبه جزیره به سوی جنگ دانست.

لازم به ذکر است، ۱۵ آذر ماه سال جاری رسانه های خبری از پرواز بمب‌ افکن اتمی «بی-۱ بی» آمریکا بر فراز شبه جزیره کره به عنوان بخشی از مانور مشترک آمریکا و سئول خبر دادند.

گفتنی است، مانور هوائی و مشترک آمریکا و کره جنوبی از دوشنبه هفته جاری در شبه جزیره کره آغاز شده است.

این در حالیست که «جان بولتون» سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که به افکار تند و افراطی مشهور است سه روز پیش (12 آذر ماه) با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرده بود: چین و کره شمالی کاملاً آگاه باشند که دیگر با دولت باراک اوباما طرف نیستند. دولت ترامپ در صورت لزوم علیه کره شمالی دست به اقدام نظامی خواهد زد.

کره شمالی پیشتر نیز در توضیح آزمایش اخیر موشک قدرتمند بالستیک خود گفته بود این کار به دلیل تهدید از جانب آمریکا انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کره جنوبی و ژاپن خارج از انتظار پیشرفت کردن وبرای آمریکا خطرنک شدن .باید با درست کردن یک جنگ اونهم نه مثل جنگ جهانی دوم که امریکا مستقیما بمب اتمی انداخت روی ژاپن که این همه برای خودش مشکل درست کنه بلکه این دفعه در نقش یک منجی ژاپن وارد عمل بشه ولی نتیجه همان چیزی است که آمریکا میخواد .خدا لعنت کنه این آمریکاییها رو که واقعا شیطان بزرگن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار