بازدید 4872
۵

انهدام باند تولید تجهیزات ماهواره در جنوب تهران

کد خبر: ۷۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 07 December 2017

افرادی که با ایجاد یک کارگاه در جنوب تهران اقدام به ساخت و توزیع دیش‌های ماهواره کرده بودند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، از مدتی قبل ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک از طریق منابع خبری و اطلاعاتی خود از فعالیت گروهی که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره در یک کارگاه کرده بودند، با خبر شده و تحقیقات خود برای اطمینان از این گزارش را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که اطلاعات واصله صحیح است.

با اطمینان از صحت اطلاعات تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک اقدامات خود برای دستگیری افراد فعال در این کارگاه را آغاز کردند و با دریافت حکم مقام قضایی به کارگاه این افراد رفته و چهار متهم را که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره کرده‌بودند شناسایی و دستگیر کردند.

همچنین ماموران اقدام به بازرسی از این کارگاه کرده و ۵۱۹ دیش ماهواره را که آماده توزیع بود، کشف و ضبط کردند که همراه متهمان به مقر انتظامی منتقل شد.

چهار متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرارگرفتند که در اظهارات خود معترف شدند که از مدتی قبل اقدام به تبدیل این کارگاه به محلی برای تولید لوازم و بشقاب‌های ماهواره کرده و با توجه به دور بودن موقعیت آن از بافت شهری تصور نمی‌کردند که از سوی پلیس دستگیر شوند.

در نهایت برای هرچهارمتهم پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روندرسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
کشور جالبی داریم !
مگه ماهواره هنوز ممنوعه؟
عجب.........بهرحال صبحشون بخیر
دیگه تمام مشکلات مملکت حل شد.
چهارتا کارگر فنی رو از نون خوردن انداختید ، خدا ...
دوباره یاد جابجایی قاچاقی آپارات و ویدئو در دهه ۶۰ و ۷۰ افتادم . یادمه یه زمانی حتی شنیدم که میریزن خونه مردم و نوارکاستهای قدیمی رو جمع آوری میکنن و صاحب خونه رو مورد عنایت فیزیکی قرار میدن . واقعا متاسفم . راستی چطور شد که اوضاعمون بجای رشد مثبت دچار رشد منفی شد ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل