بازدید 3456

تغییر پایتخت فلسطین با موج اعتراضات بین‌المللی همراه می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ایستادگی غیرتمندانه جهان اسلام برای قدس اجازه تعبیر رویای آمریکایی را نمی‌دهد.
کد خبر: ۷۵۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 06 December 2017

 

مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به مهلتی که سعودی ها به محمود عباس برای پذیرش نتایج صلح داده اند، گفت: تشخیص سعودی ها از مسائل همواره وارونه بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مذاکرات صلح تأثیری در وضعیت قدس نخواهد داشت به این دلیل که تصمیم گیرنده فلسطین صرفا محمود عباس نیست و ملت مسلمان فلسطین باید برای سرزمین خود تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: یقینا نه تنها جنبش های آزادیبخش، فتح، حماس و سایر گروه های مبارز باید با این موضوع مقابله کنند بلکه باید بدانند کسانی که در دسته بندی محمود عباس قرار می گیرند و به سرزمین فلسطین خیانت می کنند قطعا منزوی خواهند شد چرا که جریانات ضد صهیونیستی در قدس تشدید شده و با این اقدامات سعودی ها نتیجه ای نمی گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه قطعا تغییر پایتخت فلسطین با موج اعتراض نه تنها در جهان اسلام بلکه در سراسر دنیا واقع می شود، ‌خاطرنشان کرد: اگر آمریکا نسبت به انتقال سفارت در فلسطین اقدام کند شاهد موج اعتراضات خواهیم بود که حتی اعلام شد این تصمیم از سوی ترامپ به تعویق افتاده است لذا اگر جهان اسلام غیرتمندانه نسبت به این قصه حرکت کند هیچ گاه این رویا تعبیر نمی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر