بازدید 4838
لیگ قهرمانان

صعودمونیخ باشکست پاریس کهکشانی درشب حذف اتلتیکو

اتلتیکومادرید در خانه چلسی به تساوی یک بریک رسید و از دور رقابت‌ها حذف شد. تیمی که طی چند فصل اخیر به راحتی تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود و حتی بزرگانی چون بارسلونا را نیز در این راه حذف می کرد نتوانست از گروه مقدماتی دشوارش صعود کند.
کد خبر: ۷۵۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 06 December 2017

در شب حذف تیم بزرگ مادریدی، تیم‌های ایتالیایی صعود کردند و بایرن مونیخ با وجود پیروزی سرگروه نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، شب اول هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان با صعود تیم‌های بایرن‌مونیخ، رم و یوونتوس و حذف اتلتیکو مادرید به پایان رسید. در مهم‌ترین بازی‌ها از گروه سوم، اتلتیکومادرید در خانه چلسی به تساوی یک بریک رسید و از دور رقابت‌ها حذف شد.سائول در دقیقه 56 اتلتیکو را پیش انداخت اما ساویچ با یک گل به خودی در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند. رم با برتری یک بر صفر مقابل قره‌باغ جواز صعود را دریافت کرد.پروتی در دقیقه 54 تنها گل بازی را به ثمر رساند. به این ترتیب از گروه سوم چلسی و رم به ترتیب اول و دوم شدند و به دور بعد رسیدند و اتلتیکو به لیگ اروپا راه یافت.

در گروه اول، منچستریونایتد با برتری 2 بریک خانگی مقابل زسکا مسکو جشن صعود گرفت.ژاگوئف در دقیقه 45 زسکا را پیش انداخت اما در ادامه لوکاکو در دقیقه 65 و راشفورد در دقیقه 66 برتری شیاطین سرخ را رقم زدند. در دیگر بازی این گروه، بازل 2 بر صفر در زمین بنفیکای نگون‌بخت پیروز شد. در این گروه منچستریونایتد و بازل 12 امتیازی صعود کردند و زسکا 9 امتیازی به لیگ اروپا رسید.

در گروه دوم، بایرن‌مونیخ با وجود برتری 3 بریک خانگی مقابل پاری‌سن‌ژرمن، سرگروهی را به رقیب واگذار کرد.لواندوفسکی در دقیقه 8 و تولیسو در دقایق 37 و 69 برای بایرن و امباپه در دقیقه 50 برای تیم پاریسی گل زدند. در دیگر بازی گروه دوم، اندرلخت یک بر صفر در زمین سلتیک پیروز شد. در جدول پاری‌سن‌ژرمن و بایرن با 15 امتیاز صعود کردند و سلتیک به عنوان سوم راهی لیگ اروپا شد.

در گروه چهارم، بارسلونا در یک بازی بی‌اهمیت 2 بر صفر اسپورتینگ لیسبون را برد و مانع صعود این تیم شد.آلکاسر در دقیقه 59 و متیو (مدافع حریف) در دقیقه 90 برای بارسا گل زدند. یوونتوس با پیروزی 2 بر صفر در زمین المپیاکوس جشن صعود گرفت.کوادرادو در دقیقه 15 و برناردسکی در دقیقه 89 برای تیم ایتالیایی گل زدند. به این ترتیب در جدول گروه چهارم، بارسلونا ویوونتوس به مرحله بعد راه یافتند و اسپورتینگ لیسبون به لیگ اروپا رسید.

دروازه بان اسپورتینگ لیسبون - مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل