بازدید 9750
۲
گزارش

رییس جدید،دورهمی کبدی راخانوادگی تر می کند/ازهمسروباجناق تاخواهرزن وپسردایی!

سمت های متعددی که همسر کاندیدای جانشینی مقصودلو (دبیر سابق فدراسیون) داشته و هم اکنون هم به جای او سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفته، سوژه اهالی کبدی است.خواهر همسر، باجناق و خواهرزاده دبیر سابق فدراسیون هم در سمت های مختلف فعالیت داشته اند!!
کد خبر: ۷۵۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 05 December 2017

محمدرضا مقصودلو که از سال ۸۴ و از ابتدای تاسیس این رشته در ایران ریاست فدراسیون کبدی را برعهده دارد، تصمیمش را گرفته تا در انتخابات شرکت نکند و به نظر می رسد حاشیه های اخیر او را به شدت متاثر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه انتقادات زیادی نسبت به اداره خانوادگی فدراسیون کبدی و استفاده رییس فدراسیون از اعضای خانواده اش در سمت های مختلف خبرهایی موثق منتشر شده است، به نظر می رسد رییس احتمالی بعدی فدراسیون هم چنین شرایطی و حتی شاید فراتر داشته باشد. عباس خواجه اورسجی، دبیر فدراسیون کبدی در سال های اخیر برای انتخابات دوره جدید ریاست فدراسیون که قرار است در آذرماه برگزار شود، کاندیدا شد. او طبق قانون نمی توانست به کارش به عنوان دبیر فدراسیون ادامه دهد و استعفایش را هم طی نامه ای به مقصودلو اعلام کرد. این در حالی است که اورسجی چند روز بعد از استعفا در مصاحبه ای تند علیه رییس فدراسیون از اخراج خودش خبر داد! 

با اینکه در روزهای اخیر به سمت داشتن پسر و دختر محمدرضا مقصودلو، رییس فدراسیون کبدی انتقادات زیادی وارد شده؛ جالب است بدانید عباس خواجه اورسجی، دبیر سابق فدراسیون که حالا گزینه اصلی ریاست محسوب می شود، خودش اقوام زیادی در فدراسیون کبدی و تیم های ملی دارد.

جالب تر از همه سمت های متعددی است که همسر دبیر سابق فدراسیون داشته و هم اکنون هم به جای او سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفته است. ورزش سه نوشته که همسر عباس اورسجی با سمت های مختلف همچون تایپیست، مسئول امور اداری، انباردار فدراسیون، مسئول لیست حق الزحمه داوران و مربیان خانم، مسئول امور بین الملل و مسئول تشریفات و تهیه بلیط هواپیما تا به حال فعالیت کرده و تا زمان برگزاری انتخابات، سرپرست دبیری فدراسیون است.

دورهمی فدراسیون کبدی،خانوادگی تر می شود

از سوی دیگر خواهر همسر، باجناق و خواهرزاده دبیر سابق فدراسیون هم در سمت های مختلف فعالیت داشتند که البته در ماههای اخیر به خاطر اختلافات به وجود آمده از سمت خود کنار رفتند. همچنین پسر باجناق اورسجی و پسر دایی او نیز در تیم های ملی کبدی مشغول فعالیت هستند و یکی از آنها با وجود مصدومیت هم اخیرا در اردوی تیم ملی حاضر بوده است. البته ممکن است برخی از این افراد شایستگی حضور در این سمت ها را داشته باشند؛ اما واقعا کسی از این اتفاقات در فدراسیون کبدی باخبر است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ای بابا این حرف ها چیه در کشور ما باند بازی وفامیل بازی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش فدراسیون کبدی ذره ای هم به پیشکسوتان بی ادعای این رشته ک الان از بی توجهی زجر میکشن ولی شرافت خودشونو به یک یا دو رای نفروختن تا به قدرت یا پول فدراسیون برسند یا برای رسیدن به قدرت یا مربیگری تیم ملی حاضر شدن پا روی شخصیت اصلی خودشون بزارن توجه میکرد کاش خیلیا یادشون میومد ک سالها کی برای این رشته زحمت کشیده و با قرارداد ماهی30هزارتومن اونم با مالیاتی ک فدراسیون ازشون میگرفت خاصانه زحمت کشیدن .چهره های الان فدراسیون از بالاترین سطح تا مربی و ایین ترین سطح ذره ای صداقت توش نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار