بازدید 8358
حاشیه

درگیری فیزیکی مالک باشگاه لیگ برتری باسرمربی!

مرزبان در پاسخ به این سوال که آیا مدیران باشگاه مشکی‌پوشان با شما درگیری فیزیکی داشتند یا خیر؟ در پاسخی کوتاه و صریح گفت: بله.
کد خبر: ۷۵۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 05 December 2017

سرمربی جدید تیم شهرداری ماهشهر در خصوص اینکه آیا زمانی که در تیم سیاه جامگان بوده، بحث و اختلاف نظری بین او و مدیرعامل تیم به وجود آمده است؟ پاسخ افشاگرانه ای داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرزبان درباره روزهای آخر حضورش در مشهد اظهار داشت: ۱۰۰ درصد با مالک اختلاف داشتم و این تنها مسئله‌ای بود که جدایی من را از تیم مشکی‌پوشان رقم زد. من جوانان خوبی را به این تیم اضافه کردم، تغییرات زیادی در این تیم ایجاد کردم، هدفمان این بود که یک تیم پرطرفدار را بتوانم به ثبات برسانم.

وی ادامه داد: این تیم همیشه در پایین جدول بوده، ۳ سال است که رتبه خوبی در جدول به دست نیاورده و آن مسائلی را که من برای بهتر شدن تیم مطرح کردم با طرز فکر مالکان باشگاه هماهنگ نبود و این مسائل اتفاق افتاد تا همان شبی که بحث جدایی به میان آمد، حدود یک ساعت بعد همان دوست معروف من که با من تماس گرفت و به من گفت که حیف شد به اینجا (ماهشهر) نیامدی و من آن موقع گفتم که در حال جمع کردن وسایلم هستم و حاضرم با شما کار کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران باشگاه مشکی‌پوشان با شما درگیری فیزیکی داشتند یا خیر؟ گفت: بله.

درگیری فیزیکی مالک باشگاه لیگ برتری باسرمربی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر