بازدید 17523

دستگیری عاملان به آتش کشیدن «در» باشگاه پرسپولیس

کد خبر: ۷۵۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 05 December 2017

 رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان به آتش کشیدن در ورودی باشگاه پرسپولیس و روزنامه خبر ورزشی خبر داد.


به گزارش ابتکار، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: دقایقی پس از اعلام خبر به آتش کشیدن در ورودی باشگاه پرسپولیس دستگیری عاملان این اقدام در دستورکار ویژه ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت.


وی با بیان اینکه ساعاتی پس از این اقدام نخستین سرنخ‌ها توسط ماموران پلیس از عاملان این اقدام به دست آمد، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات خود به اطلاعات بیشتری از افرادی که اقدام به آتش کشیدن در ورودی باشگاه پرسپولیس و روزنامه خبر ورزشی کرده بودند دست یافته و سرانجام با اخذ مجوز از مقام قضایی عاملان این اقدام را که زن و مردی جوان بودند، در مخفیگاهشان دستگیر کرده و به مقر پلیس منتقل کردند.


رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این زن و مرد تصور نمی‌کردند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوند افزود: این افراد در بازجویی‌های خود اعلام کردند که به‌منظور جلب توجه و خودنمایی برای یک مجری ضدانقلاب فراری دست به این کار زده و گمان می‌کردند که می‌توانند با این کار جلب توجه کنند اما تصور نمی‌کردند از سوی پلیس دستگیر شوند.


رحیمی با اشاره به تحقیقات ماموران از این افراد تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی ماموران مشخص شد که این افراد قصد داشتند در ادامه اقدامات خود خودروی مجری مشهور یکی از برنامه‌های ورزشی تلویزیون را نیز به آتش بکشند که با اقدام به‌موقع پلیس از این اقدام آنان جلوگیری شد.


به گفته وی، این زن و مرد جوان حوالی ساعت 20 یکشنبه شب دستگیر شدند که همچنان با دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار دارند.


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به توان بالای اطلاعاتی پلیس، اظهار کرد: پلیس تهران اجازه نخواهند داد که عده‌ای فرصت‌طلب، امنیت شهروندان تهران را تحت‌الشعاع قرار دهند. پلیس رصد اطلاعاتی خوبی در این زمینه داشته و با هر کس که بخواهد دست به چنین اقداماتی بزند برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل