بازدید 14885
۹

اخبار ضد و نقیض از حمله به سفارت ایران در یمن با سلاح سنگین

خبرگزاری شینهوای گزارش داد که همزمان با درگیری‌های حوثی‌ها و نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور، ساختمان سفارت‌خانه ایران در صنعا توسط سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 04 December 2017

پایتخت یمن در روزهای اخیر شاهد درگیری‌هایی بین گروه‌های مسلح وابسته به «علی عبدالله صالح» رئیس جمهور سابق یمن با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی نزدیک به «انصارالله» بوده است.

به گزارش تابناک، در همین ارتباط خبرگزاری شینهوای گزارش داد که همزمان با درگیری‌های حوثی‌ها و نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور، ساختمان سفارت‌خانه ایران در صنعا توسط سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفت و دچار آتش‌سوزی شد.

تاکنون مشخص نشده است که مسئولیت این حمله به سفارت کشورمان متوجه چه کسی یا گروهی است.

اخبار ضد و نقیض از حمله به سفارت ایران در یمن با سلاح سنگین

العربیه نیز گزارش داد که این حریق درپی برخورد یک راکت به ساختمان سفارت ایران در یمن به وقوع پیوسته است.

شبکه خبری چینی «سی‌جی‌تی‌ان» نیز به‌تازگی فیلمی از سفارتخانه ایران منتشر کرده که نشان می‌دهد دود سیاهی از آن در حال برخاستن است و خبرنگار آنها می‌گوید صدای تیراندازی‌های بسیاری در صنعا شنیده می‌شود.

تکذیب خبر حمله به سفارت ایران

با این حال برخی از منابع داخلی گزارش ها مبنی بر حمله به سفارت ايران در یمن را تکذيب کردند و اعلام کرده اند که تعرضی به سفارت ایران در صنعا نشده است.

مسئولان سازمان ملل نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز فاش کردند که این سازمان در میان درگیری‌های کنونی در یمن که باعث مسدود شدن مسیر منتهی به فرودگان بین‌المللی صنعاء شده، تلاش دارد دست‌کم ۱۴۰ کارمند امدادرسان خود را از صنعاء خارج کند.

لازم به ذکر است منابع نظامی و محلی روز شنبه اعلام کردند، نیروهای مسلح وابسته به انصارالله از اکثر مناطق صنعاء عقب‌نشینی کردند در حالی که نیروهای وابسته به عبدالله صالح در اکثر مناطق صنعا مستقر شده‌اند. اسکای نیوز گزارش داد، نیروهای صالح بر کاخ ریاست‌جمهوری، وزارت دفاع و سازمان امنیت ملی در محله قدیمی صنعا تسلط یافتند.

درگیری‌ها میان نیروهای وابسته به جنبش انصارالله و نیروهای هم‌پیمان با صالح در اطراف منزل طارق صالح (برادرزاده صالح)، فرمانده نیروهای وابسته به عمویش، علی عبد الله صالح و محله‌های مجاور آن و دو خیابان الجزایر و بغداد شکل گرفت و در پی آتش توپخانه‌ای متقابل، صدای انفجارهایی در محله‌های مسکونی شنیده شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
عجب.
سریعا وباید از جنگ داخلی پرهیز شود. در صورت ادامه مداخله کشورهای دشمن مداخله وهیچ گونه امنیتی برای هیچ کس نیست سریعا متوقف کنید.
وقتى كشورى مستقيم موردتهاجم كشورديگرى قرارميگيرد دوراز عقل است كه انسان بپذيرد مردمان كشورمورد تهاجم كنارمهاجم قرارگيرند واگر گروهى بخاطر نياز مالى كنار مهاجم به كشور خود باشند به سرعت نابود خواهند شد درواقع اين عربستان است كه جنگ مستقيم با ايران را كليد زده وبجاى مرگ خود كشى را انتخاب است
یمن دقیقا چه خبره؟!!
کار عربستان ملعونه از چی می ترسید
کار عربستان ملعونه از چی می ترسید
آمریکا کار خودش را کرد
٢-٣ پاراگراف آخر را شما هم متوجه شديد چي نوشته ؟! من كه نشدم تسلط يافتن يا نيافتن بلاخره
چه قدر کار زشتیه حمله به سفارت!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی