بازدید 3813
۲

تگرانی آلمان از بازگشت خانواده داعشی‌ها

کد خبر: ۷۵۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 04 December 2017

مدیر سازمان اطلاعات داخلی آلمان روز یکشنبه اعلام کرد که کارکنان این سازمان با نگرانی بازگشت خانواده عناصر داعش را از سوریه و عراق به خاک آلمان رصد می کنند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آلمان، هانس جورج ماسن مدیر سازمان اطلاعات داخلی آلمان گفت: هنوز موج وسیع بازگشت جهادی ها آغاز نشده است اما، بازگشت زنان، جوانان و کودکان از مناطق سوریه و عراق رصد شده است.
وی افزود: این اقدام پیکارجویان با هدف حفظ امنیت و سلامت افراد خانواده آن ها صورت می گیرد.

مدیر سازمان اطلاعات داخلی آلمان اضافه کرد: خطر از جانب کودکانی است که پس از زندگی با تروریست ها و کسب آموزش از آن ها شست و شوی مغزی شدند که این مساله ممکن است نسل جدیدی از عناصر افراطی و رادیکالی را در آلمان به وجود آورد.

هانس جورج ماسن پیش تر نیز گفته بود: آلمان باید آماده مواجه با خطر گسترش افراطی گری میان کودکان باشد.
این در حالی است که قانون گذاران آلمانی پیش تر با افزایش هزینه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای جدید در آلمان موافقت کرده بودند.

پیشتر قانون جذب سه هزار و 250 نیروی پلیس برای سال های آینده از کمیسیون بودجه پارلمان آلمان گذشته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
چه خانواده ای. بعد از این همه فجایع که رقم خورده است. به نظرم بازگشت به آنها اجازه تجدید قوا را خواهد داد و بعد هم دوباره داعشی دیگر و فجایعی جدید.
کشورهایی که از بازگشت تروریست ها به کشورشان واهمه دارند این در واقع تامین کننده تروریست های پیکار در سوریه وعراق بودند از نظر این کشورها کشتار مسلمان سوریه وعراق جایز ولی کشتن مردم خودشان ممنوع است
ومکرو مکر الله والله خیرو الماکرین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار