بازدید 6589
۱
خبر

فوری/AFC:این‌فصل‌هیچ‌مسابقه ای‌درزمین‌بیطرف‌نخواهدبود

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده هیچ مسابقه ای در فصل جدید لیگ قهرمانان در کشور بی طرف برگزار نمی شود و در فصل جاری کلیه رقابت های لیگ قهرمانان براساس گزارش کمیته مسابقات در زمین دوطرف رقابت به صورت رفت وبرگشت خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 28 November 2017

کنفدراسیون فوتبال آسیا همانطور که مهدی تاج قبلا گفته بود، امروز تصمیم کمیته مسابقات در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که هیچ مسابقه در کشور بی طرف برگزار نشود را تایید کرد.

 به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که قرار بود صبح امروز سه شنبه جلسه سرنوشت ساز برای تصمیم نهایی درباره پرونده درخواست سعودی ها و اماراتی ها در هیات اجرای ای اف سی برگزار شود، سایت استادالدوحه قطر اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست امارات و عربستان برای برگزاری دیدارهای نمایندگان این دو کشور با نمایندگان قطر را رد کرده است.

این سایت همچنین نوشته کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده هیچ مسابقه ای در فصل جدید لیگ قهرمانان در کشور بی طرف برگزار نمی شود و در فصل جاری کلیه رقابت های لیگ قهرمانان براساس گزارش کمیته مسابقات در زمین دوطرف رقابت به صورت رفت وبرگشت خواهد بود.

 با این رای، فوتبال ایران با دیپلماسی موثر و کارآمد موفق شد حق پایمال شده فوتبال باشگاهی ایران و دهها میلیون نفر از فوتبال دوستان ایران را بار دیگر به تماشای مسابقات تیم محبوب شان برساند. این حق، از فصل گذشته و در پی کدورت در روابط سیاسی ایران و عربستان سعودی نادیده انگاشته شده بود که برخی منابع می گویند ای اف سی با حکم دادگاه بین المللی ورزش مجبور شد غرامتی سنگین به تیمهای ایرانی پرداخت کند.

 فوری/AFC:این فصل هیچ مسابقه ای در زمین بیطرف برگزار نمی شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ای کاش فوتبال ما از این وضعیت در بیاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار