بازدید 4353

تمدید قرارداد برانکو با توافق روی چند مورد جزیی

کد خبر: ۷۵۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 26 November 2017

برانکو ایوانکوویچ از علاقه سرپرست این باشگاه برای تمدید قرارداد وی خبر داد و گفت: برای تمدید قرارداد باید روی برخی جزئیات بحث کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از جلسه امروز (یکشنبه) خود با گرشاسبی گفت: از وقتی که آقای گرشاسبی به جای دکتر طاهری آمده است، این اولین جلسه معمولی‌مان بعد از بازی‌ها بود. در مورد همه مسائل صحبت شد و طبیعی است که علاقه‌مند بودند در مورد تمدید قرارداد من بحث شود. صحبت را شروع کردیم و قطعاً هر دو طرف علاقه‌مند هستیم که به‌نفع طرفین قرارداد تمدید شود. در صورت توافق، باشگاه هم تضمینی برای آینده خواهد داشت. اطمینان دارم تلکیف به‌زودی روشن خواهد شد.

وی افزود: درباره بازی با ذوب‌آهن و وضعیت مالی باشگاه هم صحبت کردیم. آن چیزی که من را خیلی خوشحال می‌کند، این است که روند مالی باشگاه خیلی مثبت است، این مسئله مهمی به‌حساب می‌آید. طرح‌های مالی باشگاه مهم‌ترین مسئله، ثبات باشگاه است. یک بار دیگر به بازیکنان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم، چون با این شرایط باشگاه تمرین خود را کامل انجام دادند، دو بار در روز تمرین داشتیم و اعتقاد داشتند وضعیت موجود حل خواهد شد. برای بازیکنان هم مهم است که باشگاه مدیر و سرپرست داشته باشد تا کارش به خوبی پیش برود. اطمینان داریم باشگاه به لحاظ سازماندهی و کار، رشد خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای تمدید قرارداد به توافقی رسیده است، گفت: هنوز باید مقداری روی برخی مسائل و جزئیات بحث کنیم. در مورد قرارداد موجودمان این موضوع وجود دارد، اما به هر حال فکر نمی‌کنم مشکل خاصی ایجاد شود.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مالی است یا مدت زمان، تصریح کرد: مشکلی نیست و تازه شروع به مذاکره کرده‌ایم، اما اگر موضوع مدت قرارداد مطرح شود، دو ساله خواهد بود.وی در واکنش به این مسئله که گفته به زودی همه چیز مشخص خواهد شد و این به زودی یک هفته است، یک ماه یا بیشتر، اظهار داشت: زمان بسیار کم است و نمی‌توانم بگویم چه زمانی نهایی می‌شود، اما همین هفته دوباره برای تمدید قرارداد مذاکره خواهیم کرد.سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا در نیم فصل تیمش اردوی یا دیدار تدارکاتی خواهد داشت یا نه، گفت: خیر، ما زمان نداریم، چون در نیم فصل بازی داریم. ما دو بازی داریم و هر پنج شش روز باید یک بازی انجام بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار