بازدید 6099
۱
گزارش

فریادهای کم سابقه دایی علیه داور:جنجال«بندازیدش بیرون»!

کد خبر: ۷۵۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 25 November 2017

علی دایی سرمربی همیشه معترض تیم سایپا که معمولا علیه داوران موضع می گیرد و اغلب بازی ها علیه داوران در کنار خط جنجال های دارد، این بار پس از اخراج به شدت نسبت به تصمیمات رضا کرمانشاهی داور مسابقه اعتراض داشت و حتی یگان ویژه هم موفق نشد این مربی سرشناس را آرام کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دقایق پایانی دیدار دو تیم سایپا برابر مشکی پوشان درگیری ایجاد شده بین کیوان امرایی و علی قلی زاده باعث اخراج این دو از زمین مسابقه شد؛ موضوعی که عصبانیت قلی زاده را در پی داشت و این بازیکن در ورودی تونل منتظر خروج کیوان امرایی از زمین بود تا دوباره درگیری را آغاز کند. زمانی که امرایی به تونل خروجی نزدیک شد باز هم این دو درگیر شدند که اینبار نیمکت های دو تیم نیز وارد دعوا شدند و حتی تلاش عنایتی هم برای آرام کردن اوضاع کافی نبود، تا اینکه بهزاد غلامپور هم به دلیل اعتراض های شدید و بی وقفه از زمین مسابقه اخراج شد تا نفر بعدی علی دایی باشد.

علی دایی که به شدت تحت تاثیر شرایط قرار گرفته بود، بلافاصله بعد از شروع بازی اعتراض های خود را از سر گرفت و اینبار داور مسابقه که در طول بازی هم بارها فریادهای اعتراض دایی را شنیده بود، او را از روی نیمکت اخراج کرد.البته این پایان ماجرا نبود و دایی که از رفتار داور عصبانی بود، اهمیتی به تصمیم او نمی داد و برای دقایقی کنار زمین ایستاده بود و به سکوها نمی رفت. در نهایت با دخالت نیروی انتظامی شرایط برگزاری چند ثانیه پایانی بازی فراهم شد؛ ولی به محض سوت پایان بازی دوباره دایی به زمین مسابقه برگشت و با لحن شدیدتری اعتراض های خود را در شرایطی ادامه می داد که نیروی انتظامی هم نمی توانست او را از داور مسابقه دور کند.

گویا عصبانیت علی دایی به این دلیل بود که داور مسابقه در هنگام اخراج او رو به ناظر بازی می کند و با لفظ «بندازیدش بیرون» از آنها می خواهد تا او را از کنار زمین بیرون کنند.سرانجام یگان ویژه مستقر در ورزشگاه با ایجاد حلقه دور تیم داوری بازی و به خصوص رضا کرمانشاهی مانع از نزدیک شدن دایی به او شدند تا سرمربی نارنجی پوشان علیرغم تمام تلاشی که داشت، نتواند به صحبت و اعتراض به داوری ادامه دهد.

دایی در هنگام خروج از ورزشگاه و با توجه به اینکه تمایلی برای حضور در نشست نداشت، در مورد دلیل عصبانیت و شدت آن ثانیه هایی با خبرنگاران گفتگو کرد و در خصوص داوری گفت: « راجع به این مسائل شما بهتر از من می توانید نظر بدهید. موقعی که کارت دوم را آنطور به بازیکن من می دهد، معلومه چه خبر است. من به بچه هایم هم قبل بازی گفتم که آقای کرمانشاهی دنبال این فرصت بود که برای ما قضاوت کند؛ به خاطر مسائل گذشته.»

دایی در مورد اینکه آیا کرمانشاهی با او مشکلی دارد: « ما مشکلی نداشتیم؛ ولی از قبل گروه داوری آنها در بازی پرسپولیس و سپاهان مشکل داشت. من فعلا سکوت می کنم؛ ولی بعدا خیلی چیزها را می گویم. بخش حقوقی باشگاه پیگیر این قضیه خواهد بود و ما باید به صورت جدی این موضوع را دنبال کنیم.»

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک داور بعنوان قاضی هم عفت کلام باید داشته باشد هم عدالت ،من خودم داور بودم واقعا از لفظی که ایشون استفاده کرده برعلیه آقای دایی متاسفم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر