بازدید 3831

تصمیم بزرگ AFC در انتظار تایید هیات اجرایی

کمیته مسابقات سه فرمول مختلف را برای حل این مشکل در نظر گرفته که یکی از آنها برگزاری مجتمع بازی‌ها در یک کشور ثالث، قرعه کشی تیم‌های عربستانی در شرق آسیا و در نهایت انجام بازی‌ها به صورت نرمال بود که تصمیم نهایی بر پایان برگزاری سیاسی بازی‌ها شد.
کد خبر: ۷۴۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ 24 November 2017
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تصمیم گرفت رای بر قطعیت حضور تیم‌های کشورهای تحریم کننده در کشور تیمهای میزبان صادر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، این تصمیم با دفاعیات منطقی و مستند رییس فدراسیون ایران و البته با فشار شبکه «بی این اسپورت» مالک کپی رایت لیگ قهرمانان و کشورهایی مثل قطر و ایران نهایی شد و حالا برای دور جدید لیگ قهرمانان تیم‌های ایرانی و عربستانی قادر خواهند بود در کشور خود میزبانی حریف را برعهده گیرند.

البته کمیته مسابقات سه فرمول مختلف را برای حل این مشکل در نظر گرفته که یکی از آنها برگزاری مجتمع بازی‌ها در یک کشور ثالث، قرعه کشی تیم‌های عربستانی در شرق آسیا و در نهایت انجام بازی‌ها به صورت نرمال بود که تصمیم نهایی بر پایان برگزاری سیاسی بازی‌ها شد.
تصمیم کمیته مسابقات به کمیته اجرایی ای اف سی محول خواهد شد تا این کمیته تصمیم نهایی را در این باره بگیرد که البته به نظر نمی‌رسد رای کمیته مسابقات بشکند. تیم های ایرانی مثل پرسپولیس و استقلال و الهلال عربستان با توجه به امتیاز میزبانی و حضور تماشاچی در استادیوم های خودی از این تصمیم ای اف سی منتفع خواهند شد، ضمن اینکه سفرهای پرهزینه به کشورهایی مثل عمان در نهایت به اتمام خواهد رسید. هر چند این رای شکستی بزرگ برای هیات حاکمه عربستان و فدراسیون سیاست زده این کشور است که مجبور به بازی شده است و یا باید از لیگ قهرمانان کنار بکشد که بعید است دست به این دیوانگی بزرگ بزند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر