بازدید 5329
۳
سرهنگ امان‌اللهی تشریح کرد

اقدامات ویژه تیپ ۶۵ ارتش در مناطق زلزله‌زده

فرمانده تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش، گفت: به منظور تامین آرامش مردم و حفظ و حراست از اموال آن‌ها در مناطق زلزله‌زده، بلافاصله به موجب فرمان فرمانده نیروی زمینی ارتش، یگان عملیاتی از تهران عازم منطقه شد.
کد خبر: ۷۴۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ 22 November 2017
فرمانده تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش، گفت: به منظور تامین آرامش مردم و حفظ و حراست از اموال آن‌ها در مناطق زلزله‌زده، بلافاصله به موجب فرمان فرمانده نیروی زمینی ارتش، یگان عملیاتی از تهران عازم منطقه شد.
 
سرهنگ سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات و تدابیر این تیپ برای خدمات رسانی به زلزله زدگان، اظهار کرد: نیرو‌های تیپ ۶۵ از نخستین ساعات وقوع زلزله به مانند سایر یگان‌های ارتش در راستای اوامر صادره از سلسله مراتب فرماندهی، به منظور امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان به مناطق غربی کشور از جمله سرپل ذهاب اعزام شدند.

وی ادامه داد: بحث تامین امنیت مناطق زلزله‌زده، موضوع بسیار مهمی بود؛ این امر با توجه به گلوگاه‌هایی که در منطقه وجود دارد، اهمیت دوچندانی یافته است؛ که البته نیرو‌های تیپ ۶۵ با اقتدار به تامین امنیت مناطق زلزله‌زده پرداخته‌اند.

فرمانده تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش، تصریح کرد: همچنین به منظور تامین آرامش مردم و حفظ و حراست از اموال آن‌ها در مناطق زلزله زده، بلافاصله به موجب فرمان فرمانده نیروی زمینی ارتش، یگان عملیاتی از تهران عازم منطقه شد.

وی ادامه داد: همچنین دو تیم زنده‌یاب نیز به منظور کمک به مردم و امدادرسانی نیز از همان نخستین ساعات وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، وارد منطقه شد.

امان اللهی با اشاره به اقدامات و کمک رسانی نیرو‌های تیپ ۶۵ در امداد و نجات زلزله زدگان، گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله اقدامات سازنده‌ای از سوی نیرو‌های تیپ ۶۵ در جهت امداد و نجات انجام شد و در یکی دو روز اخیر نیز با توجه به ریزش‌های جوی در مناطق زلزله زده، این امر در کنار تامین امنیت مناطق زلزله زده تشدید شده است.

وی بیان داشت: از ساعت ۲۱ شب گذشته تا حدود ۵ بامداد امروز نیرو‌های تیپ ۶۵ در شهر سرپل ذهاب و حتی مناطق دوردست شهر اقداماتی را در جهت کمک‌رسانی و تامین امنیت انجام دادند.

فرمانده تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تعداد ۱۵ دستگاه خودرو که پیش‌بینی مایحتاج مردم مناطق زلزله زده است، در حال حرکت به سایر مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تیپ 65 باید به لشکر تبدیل بشه
ملت دعاگوی ارتش . خدا حفظتون کنه
درود بر شرف ارتش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر