بازدید 3457

استقلال به میزبانی بدون تماشاگر اعتراضی ندارد!

کد خبر: ۷۴۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 22 November 2017
کمیته حقوقی باشگاه استقلال ترجیح داد تا نسبت به حکم کمیته انضباطی اعتراضی مطرح نکند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال بعد از اتفاقات دیدار دربی از حضور تماشاگران در یک دیدار خانگی محروم شد. آبی ها البته در این دیدار تخلفات دیگری نیز مرتکب شده بودند که کمیته انضباطی درباره آنها حکم قطعی صادر کرده بود اما حکم محرومیت آبی ها از حضور هواداران تنها حکمی بود که کمیته انضباطی آن را قابل تجدید نظر خواهی دانسته بود.

با این وجود در شرایطی که انتظار می رفت آبی ها با توجه به شرایط حساس این تیم و نیاز به کسب پیروزی حداقل برای تعلیق این حکم اقدام کنند اما با انفعال کمیته حقوقی باشگاه استقلال این اتفاق رخ نداد و در نهایت سازمان لیگ صبح روز جمعه اعلام کرد که آبی های تهرانی از حضور تماشاگران در دیدار با گسترش فولاد تبریز محروم هستند.
با توجه به فشار سنگینی که روی تیم شفر وجود دارد، حضور هواداران این تیم در دیدار با گسترش فولاد می توانست کمک شایانی به آبی ها کند؛ اما عدم واکنش کمیته حقوقی باشگاه استقلال به این حکم باعث شد تا این اتفاق رخ دهد.

با توجه به ارجاع حکم به سازمان لیگ، آبی ها دیگر شانسی برای تغییر رای کمیته انضباطی و یا تعلیق آن ندارند و باید در سخت ترین روزهای خود در ورزشگاهی خالی از تماشاگر به میدان بروند که مطمئنا این موضوع کارنامه کمیته حقوقی جدید این باشگاه را تیره خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر