بازدید 4862

واکنش به اسناد پاداش‌های میلیونی طاهری به اطرافیانش

کد خبر: ۷۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 22 November 2017
 محمدرضا حاجی‌بیگی در مورد استعفای طاهری و موافقت وزیر ورزش و جلسه‌ای که امروز در باشگاه برگزار شد، گفت: امروز جلسه‌ فوق‌العاده‌ای در باشگاه داشتیم، پیرو استعفای طاهری به وزیر ورزش با توجه به تصویب قانون جدید در مجلس که افراد بازنشسته حق کار ندارد با وجود عدم میل باطنی با استعفای او موافقت شد و از عملکرد طاهری و نتایج تیم طی چند وقت اخیر تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش تابناک ورزشی، این عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: مقرر شد هیأت مدیره فردی را به عنوان سکاندار باشگاه معرفی کند. با توجه به سوابق و ورزشی بودن حمیدرضا گرشاسبی او را به وزیر معرفی کردیم تا حکمش صادر شود. طاهری هم در هر سمتی که مشغول خواهد شد آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم خدا پشت و پناهش باشد، از همه کسانی که در این مدت تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا استعفای طاهری از هیأت مدیره هم بوده است، گفت: بله، و جانشین او را وزیر معرفی خواهد کرد. 

مشکلی برای تمدید قرارداد برانکو وجود ندارد
حاجی‌بیگی در رابطه با اینکه آیا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده یا سرپرست، گفت: او به عنوان سرپرست موقت انتخاب شده تا حکم نهایی‌اش صادر شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا گرشاسبی می‌تواند برای تمدید قرارداد با برانکو به توافق برسد، عنوان کرد: مشکلی از این بابت نداریم و خود برانکو هم علاقه‌مند است مذاکرات صورت بگیرد و هواداران نگران نباشند.

از اسناد و مدارک سال 95 برای پاداش میلیونی طاهری خبر ندارم
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه در زمان مدیریت طاهری گاهی اوقات پاداش‌های زیادی به برخی اطرافیان تیم پرداخت شده،گقت: این مسائل در حد حرف است. ما و اعضای هیأت مدیره از زمانی که حضور داریم این مسأله را تأیید نمی‌کنیم. در این مدتی که ما بودیم تمام خروجی‌ها و ورودی‌ها به هیأت مدیره اعلام شده و ما روش غیرمعقولی ندیدیم.
حاجی‌بیگی در رابطه با اینکه اسناد و مدارکی که امروز منتشر شده مربوط به سال 94-95 است، عنوان کرد: از این مسأله خبری ندارم اما این موضوع قابل بررسی است.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس از اسپانسر قبلی طلب دارد و گفته می‌شود ممکن است مجبور شود به اسپانسر قبلی بازگردد، عنوان کرد: طلب قبلی ما از سامانه 3090 است و هیچ ارتباطی به موضوع دیگری ندارد. این پول در حساب بوده و باید به باشگاه پرداخت شود. در زمینه قرارداد با ایرانسل هم مشکلی نداریم، این مسأله در شرف بازنگری و تأیید مکرر قرارداد است تا آن را به امضا برسانیم. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر