بازدید 12811

حکم اعدام پستچی قلابی، قطعی شد

کد خبر: ۷۴۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 22 November 2017
قاضی مقیسه گفت: فردی که با مراجعه به در منازل با معرفی خود به عنوان مأمور پست و مخابرات به زنان تجاوز می‌کرد، به اعدام محکوم شد.

به گزارش مردم سالاری، قاضی مقیسه اظهار کرد: پرونده فردی به نام ایمان حسینی مقدم که در سطح شهر تهران خود را با عنوان مأمور پستچی و مخابرات معرفی می‌کرد و از این طریق وارد منازل شده و زن خانه را مورد تجاوز قرار می‌داد، مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این فرد در مناطق مختلف تهران بین ساعات 9 الی 10 صبح، پس از اطمینان از اینکه مرد خانه در داخل خانه حضور نداشته به خانه‌های مردم مراجعه می‌کرده و زنگ خانه را به عنوان مأمور پست می زده است.

مقیسه در ادامه گفت: این فرد پس از زدن زنگ منازل، مطرح می کرد که محموله پستی دارید و باید محموله را تحویل بگیرید.

 پس از اینکه خانم خانه برای دریافت محموله مراجعه می‌کرد به محض باز شدن در آپارتمان با تیغ موکت بری و چاقو به طرف زن حمله‌ور می‌شد و خانم خانه را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داده است.

وی اظهار کرد: این مفسد بیش از 40 مورد تجاوز جنسی انجام داده بود که پس از شناسایی توسط ماموران دستگیر شد، شکات آمدند و شکایت‌های خود را مطرح کردند، مواجهه نیز انجام شد و تحقیقات لازم انجام شد.

 قاضی مقیسه گفت: حکم اعدام این فرد به عنوان مفسد فی الأرض صادر شده، حکم صادره توسط دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و حکم قطعی شده است.

وی گفت: امیدواریم با اجرای احکام افراد فاسد، مردم ما از امنیت خوبی برخوردار شوند و ناامنی از جامعه رخت بر بندد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر