بازدید 5099
۱
سوژه

سه راهی پرسپولیس و بیرانوند؛بخشش، سکو یا لیگ یک!

کد خبر: ۷۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 22 November 2017
بیرانوند در صورتی که تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد، نمی‌تواند به جایی جز لیگ دسته یک فوتبال ایران برود.

به گزارش تابناک ورزشی، اختلاف بین بیرانوند و هواداران پرسپولیس، به یک شکاف عمیق تبدیل شده است. بیرانوند انتظار نداشت هواداران پرسپولیس با وجود محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، علیه او موضع بگیرند اما دیروز اوضاع طور دیگری پیش رفت. حضور رادوشوویچ از یک طرف و نتایج خوب پرسپولیس برانکو در نبود هر کدام ستاره‌هایش از طرف دیگر، باعث شد پرسپولیسی‌ها به این راحتی بیرانوند را نبخشند. او هم با رفتاری عجیب و هیس نشان دادن به تماشاگران در جریان و بعد از بازی، رابطه‌اش با طرفداران را تیره‌تر کرد.

اختلاف بیرانوند و پرسپولیسی‌ها در آستانه جام جهانی، اتفاق خوبی برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی نخواهد بود. بیرانوند در صورت ادامه این ماجرا و کنار گذاشته شدن از پرسپولیس، شانسی برای انتقال به تیمی دیگر را ندارد و فقط می‌تواند در لیگ یک بازی کند.

بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد بسته و باشگاه، در شرایط فعلی اجازه خروج او را نمی‌دهد. تراکتورسازی هم رسما اعلام کرده بیرانوند را نمی‌خواهد و او در صورتی که نتواند از کمیته انضباطی باشگاه مجوز بازی بگیرد و بخشیده شود، دو راه بیشتر نخواهد داشت. یا فعلا روی نیمکت یا سکو بنشیند و بازی‌های رادوشوویچ را تماشا کند یا سرباز شود و در لیگ یک، برای ملوان یا فجر سپاسی به میدان برود. وضعیت سختی که شاید حضور او در جام جهانی را هم تحت تاثیر قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این بازیکن و افراد مشابه اون رو باید قیل از پر کردن جیب هاشون، ظرفیت و شعورشون رو بالا برد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل