بازدید 2478

آب قصرشیرین هنوز قابل شرب نیست

کد خبر: ۷۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 14 November 2017
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هنوز مشکل آب این شهرستان مرتفع نشده است، گفت: با گذشت دو روز از زلزله کرمانشاه هنوز آب این شهرستان قابل شرب نیست.

فرامرز اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بر اثر زلزله 2 روز پیش در استان کردستان شبکه لوله‌کشی داخلی آب شبکه شهرستان قصرشیرین دچار شکستگی شد که این مشکل توسط کارشناسان مربوطه برطرف شده است.

اکبری افزود: آب شرب این شهرستان بدلیل شدت زمین لرزه هنوز گل آلود و غیرشفاف است و مقداری زمان لازم است تا این وضعیت به حالت عادی باز گردد.

 وی با اشاره به شرایط پس لرزه هایی که بعد از وقوع زلزله طی 2 شب گذشته در این شهرستان رخ داد، اظهار داشت: مردم به همین دلیل هنوز از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند و بدلیل ترس ناشی از این زلزله شب‌ها را بیرون از منازل خود به صبح می‌رسانند و حاضر نیستند با وضعیت فعلی در خانه های خود سکونت کنند.

فرماندار قصرشیرین در مورد وضعیت آبرسانی به زلزله زدگان افزود: در بین مردم شهرستان قصرشیرین آب به صورت بطری‌های بسته بندی و با تانکر توزیع می‌شود.

 اکبری عنوان کرد: بخشی از مردم این شهرستان با مقداری چادر که به این شهرستان امدادرسانی شده است اسکان داده شده اند و بخشی به صورت گروهی در چادرهای شخصی خود زندگی می‌کنند.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که تا پیش از فرارسیدن شب به تمامی مردم زلزله زده شهرستان قصر شیرین امدادرسانی کنیم و آنها را در چادرهای اضطراری اسکان دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر