بازدید 4852

انتقاد از کیفیت نامناسب اجرای پروژه‌های مسکن مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: در بسیاری از موارد نظارت‌ بر ساخت مسکن‌های مهر توسط شرکت‌های تعاونی انجام شده است.
کد خبر: ۷۴۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 14 November 2017
شهرام کوسه غراوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص شرایط و کیفیت ساخت مسکن‌های مهر، اظهار داشت: نفس ساخت مسکن مهر امر خوبی بود اما در اجرای آن بحث وجود دارد، نظارت‌هایی کافی که باید انجام می‌شد صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از موارد نظارت‌ بر ساخت مسکن‌های مهر توسط شرکت‌های تعاونی انجام شده است، گفت: بسیاری از اوقات مهندسین ناظر به آن شکلی که باید نظارت‌ها را انجام می داده اند، به وظیفه خود عمل نکرده و در چرخه نظارت حضور نداشته‌اند.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش با اشاره به اینکه کیفیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر خوب نبوده است و در بسیاری از مواقع پیمانکاران متخصص نتوانسته‌اند در این شرایط کار کنند، ادامه داد: شاید مسکن‌های مهر کل کشور باید بازنگری شوند و این مسئله را به وزیر راه و شهرسازی نیز اعلام کرده‌ام.

وی، ادامه داد: بسیاری از پروژه‌ها ممکن است نیاز به بازسازی و بازنگری داشته باشد تا دوباره شاهد چنین اتفاقی نباشیم که حتی با زلزله ریشتر پایین مسکن‌های مهر آسیب ببینند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان با تاکید بر اینکه کل مسکن مهرهای کشور باید دوباره بازنگری شوند، خاطرنشان کرد: این مشکل تنها در استان کرمانشاه نیست و نیاز به این بازنگری در کشور وجود دارد و به‌این منظور باید یک تیم تشکیل شود ، البته برخی از مسکن‌های مهر از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار