بازدید 2800

بردبرزیل و فرانسه وتساوی انگلیس و آلمان درشب فیفا

کد خبر: ۷۴۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 11 November 2017
انگلیس و آلمان در دیداری دوستانه در ومبلی به تساوی رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، جمعه شب در سراسر جهان، بازی های دوستانه ای برگزار شد که در مهمترین مسابقات کره جنوبی، برزیل، فرانسه و صربستان مقابل رقبای خود پیروز شدند و دیدار تیم های انگلیس و آلمان در خاک بریتانیا با تساوی بدون گل پایان یافت.

کره جنوبی در یک بازی دوستانه دست به کار بزرگی زد و با دو گل هونگ مین سون، موفق شد کلمبیا را ۲-۱ شکست دهد. صربستان هم توانست با نتیجه ۲-۰ چین را از پیش رو بردارد. برزیل در یک دیدار تدارکاتی با گل های ژسوس، مارسلو و نیمار موفق شد ۳-۱ ژاپن را شکست دهد. گرجستان هم با یک گل از سد قبرس گذشت، اکراین با نتیجه ۲-۱ از سد اسلواکی گذشت. بازی تیم های بلژیک و مکزیک با تساوی ۳-۳ پایان یافت. برای بلژیک، هازارد یک بار و لوکاکو دو بار گلزنی کردند. مسابقه لهستان و اورگوئه با تساوی ۰-۰ پایان یافت.

فرانسه - مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید

در مهمترین دیدار دوستانه جمعه شب نیز انگلیس در ومبلی میزبان آلمان بود که این بازی هم با تساوی بدون گل پایان یافت. در این مسابقه هر دو تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و ذخیره خود به میدان رفتند و مسابقه کم اتفاق دو تیم فقط ۵ شوت درون چارچوب را به خود دید و در نهایت هم بدون گل پایان یافت. فرانسه هم در خانه خود موفق شد ۲-۰ ولز را شکست دهد برای خروس ها، گریزمن و ژیرو موفق به گلزنی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل