بازدید 9637
۱

بيرانوند يك تغييرموضع ديگرتااستقلالي شدن

کد خبر: ۷۴۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 10 November 2017
علیرضا بیرانوند بعد از بازی پرسپولیس با سایپا آن‌هم در حالی که می‌داند تیمش از دو پنجره نقل‌و‌انتقالات محروم است، ساز رفتن کوک می‌کند و اعلام کرده می‌خواهد به سربازی برود.

به گزارش تابناك ورزشي، دروازه‌بان پرسپولیس به نظر می‌رسد انسان فراموش کاری است و خیلی زود صحبت‌های قبلی‌اش را فراموش می‌کند و از موضعش کوتاه می‌آید.

از علاقه به استقلال تا حضور طولانی مدت در پرسپولیس!
بیرانوند به عنوان دروازه‌بانی به پرسپولیس آمد که همه از استقلالی بودنش خبر داشتند. این دروازه‌بان بارها از آرزویش برای حضور طولانی مدت در استقلال حرف زده بود اما به یکباره در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و اعلام کرد می‌خواهد 10 سال مستاجر خانه‌ای باشد که عابدزاده صاحب آن است.
بیرانوند در زمان حضورش در نفت تهران اعلام کرده بود نمی‌تواند علاقه‌اش به استقلال را کتمان کند! اما به یکباره فوتبال برایش حرفه‌ای شد و گفت در فوتبال حرفه‌ای این مسائل معنایی ندارد!
علیرضا منصوریان که به عنوان اسطوره غیرت در میان استقلالی‌ها شناخته شده هم اظهار نظری جالبی راجب دروازه‌بان این روزهای پرسپولیس در زمان حضورش در نفت انجام داد. او در وصف استقلالی بودن بیرانوند گفت:«بیراوند اگر از من استقلالی‌تر نباشد عشقش به رنگ آبی کمتر از من نیست»!
صحبت‌های اینگونه در وصف استقلالی بودن این دروازه‌بان کم نیست اما دروازه‌بانی که درتغییر موضع دادن هم تبحر خاص خودش را دارد حرف از حضور طولانی مدت در پرسپولیس زد. نکته جالب این که او پس از حضور در پرسپولیس اعلام کرد هرگز نگفته استقلالی است!

از مستاجری 10 ساله در خانه عابدزاده تا حضور در فوتبال اروپا!
بیرانوند در اولین مصاحبه‌اش ابتدا از حضور طولانی مدت در پرسپولیس سخن گفت. در حالی که هنوز جمله‌ قبلی‌اش تمام نشده بود، صحبت‌هایی مطرح کرد که در تناقض با این حرفش بود. بیرانوند اعلام کرد که پرسپولیس را به عنوان سکو پرتاپ به اروپا می‌داند و امیدوار است بتواند از این تیم به لیگ‌های اروپایی ترانسفر شود.

بازهم تغییر موضع اینبار طولانی‌تر و به اندازه یک مسابقه!
دروازه‌بان پرسپولیس باز هم موضعش را تغییر داد اما این بار کمی طولانی‌تر و بعد از یک بازی! چند هفته‌ای است که صحبت از حضور بیرانوند در تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز می‌شود. آنطور که از مستندات پیداست خود بیرانوند از ابتدای لیگ و تنها پس از یک فصل حضور در پرسپولیس! (نه 10 فصل) به تراکتوری‌ها پیغام و پسغام داد که دوست دارد در نیم فصل به عنوان بازیکن سرباز به این تیم برود. خود بیرانوند پس از بازی مقابل نفت در جام حذفی گفت" من 5 سال با پرسپولیس قرارداد دارم. وقتی قرارداد دو ساله خودم را به مدت 5 سال هم تمدید می کنم یعنی فکرهای بزرگی در تیم پرسپولیس در سر دارم. من با این تیم توانستم قهرمان ایران و سوپرلیگ شوم. به جمع چهار برتر تیم آسیا رفتیم و قبلا هم گفتم اگر با این تیم قهرمان آسیا نشوم جایی نمی روم. این حرف‌ها و شایعاتی است که برای بازی با الهلال و دربی به راه انداختند". اما پس از 2 بازی و بعد از بازی با سایپا وی اعلام کرد که ممکن است برای سربازی به تراکتورسازی بروم!
با توجه به این شرایط و تغییر موضع دروازه‌بان پرسپولیس شاید در آینده شاهد این باشیم که این دروازه‌بان ملی‌پوش سر از تیم محبوب سابق خود در بیاورد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک ول کن دیگه بنده خدا مگه با بقیه بازیکنا چه فرقی داره که هر روز داری رصدش میکنی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر