بازدید 15676

پیام عجیب سارقان قوی هیکل برای اهالی زعفرانیه

کد خبر: ۷۴۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 09 November 2017
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق قوی هیکل در محدوده زعفرانیه خبر داد و گفت: این متهمان که پس از هر بار سرقت برای اهالی خانه پیام هشداری می گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: عصر روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی کلانتری ۱۰۱ تجریش در حال گشت زنی در محدوده زعفرانیه بودند که متوجه شدند سه سرنشین یک خودروی سواری بارها و بارها در این محله اقدام به دور دور کرده و خانه های اطراف را زاغ می زنند.

وی افزود: رفتار و ترددهای مشکوک این افراد ظن پلیس را برانگیخت و برای بررسی موضوع آنها را تحت تعقیب قرار دادند و همچنین مشخصات خودرو مذکور را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که طی بررسی های انجام شده مشخص شد که از این خودرو چند فقره شکایت مبنی بر سرقت سه جوان قوی هیکل از منازل این محدوده مطرح شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با به دست آمدن این اطلاعات بلافاصله خودرو مذکور متوقف شده تحقیقات از این مردان قوی هیکل در محل آغاز شد که این سه سرنشین ضمن معرفی خود ابتدا علت حضورشان را گردش و دور زدن و سپس پرداخت بدهکاری به یکی از کسبه این محل عنوان داشتند اما ماموران دریافتند که اظهارات این افراد کذب است و سعی در گمراه کردن مسیر تحقیقات دارند که بر این اساس اقدام به بازرسی خودرو کردند.

در بازرسی های انجام شده از خودرو سه عدد کلاه نقاب دار، یکعدد کیف سامسونت مشکی رنگ، یک عدد اسپری اشک آور، یکعدد بطری حاوی مواد بیهوش کننده، دو عدد دستمال برای استفاده از داروی بیهوشی، یک برگه تایپ شده با عنوان (این یک هشدار بود) و تعدادی دستبند پلاستیکی کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت گفت: با کشف این موارد یقین حاصل شد که هر سه سارق هستند و به این ترتیب همگی دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری ۱۰۱ منتقل شدند و طی بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرایم خود اقرار کردند که با همدستی هم و استفاده از مواد بیهوش کننده اقدام به سرقت می کردند و پس از سرقت پیغام هشداری برای اهالی خانه می گذاشتند تا مسیر تحقیقات پلیس را گمراه کنند.

به این ترتیب، پرونده هر سه سارق تکمیل شده و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
مطمئنا چهار روز بعد مرخص میشن.
مجازات سنگین این تن لشها باید سریع ، قاطع و عبرت آموز باشد . زندانی کردن این لاشخورها اشتباه محض است
سرکلانتر عزیز شما بگیرید ولی
ان یکی بعداز چندهفته ازاد می کنه
پس زحمت نکشید
این قوی هیکه؟
فقط قاضی محترم دو سال در نهایت براشون می بره و بعد شش ماه شما این زحمت کشان قوی هیکل را دوباره در خیابان می بینید.
ببریدشون در کنار اتوبان ها و بزارید تمام پلاسیتک ها و آشغال ها رو چمع کنند. بالاخره هیکل قوی باید به یک دردی بخوره!
سابقه دار - ماشین سرقتی-انتشار هشدار و تهدید یعنی که خیالشان راحت است کسی کارشان ندارد.ازادی یعنی همین.
چه فایده چند روز دیگه آزاد میشن اگر انگشتانشان قطع بشه درس عبرت برای سارقان دیگر می شود سرقت در تهران بیداد می کند
چه فایده چند روز دیگه آزاد میشن اگر انگشتانشان قطع بشه درس عبرت برای سارقان دیگر می شود سرقت در تهران بیداد می کند
شما که نوشتی انگشتانشون رو قط کنن...شما احیانا داعشی نیستی؟
:)))))))




جدای از شوخی

این آدما از نظر من یک باند مشترک هستن که با لباسها وروشهای مختلف به صورت سریالی سعی در ایجاد ناامنی دارن..یک روز درقالب بچه دزدیهای سریالی یک روز در قالب سرقتهای سریالی..یک روز درقالب آتش زدن به اماکن مختلف به شکل سریالی.....دولت وحکومت باید جوابگوی این ناامنی ها باشه که نیست متاسفانه...همین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان