بازدید 4249

آژیرقرمز برای پرسپولیس و استقلال،تراکتور دروضعیت سفید

کد خبر: ۷۴۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 08 November 2017
جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برگزار شد و اعلام نتیجه قطعی به روز شنبه آینده موکول شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از ساعت 9:20 صبح امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون فوتبال برگزار و پس از حدود 5 ساعت به اتمام رسید. در این جلسه، حاضران به بررسی مدارک چهار باشگاه پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران پرداختند، اما نتیجه‌ قطعی به دست نیامد و قرار شد تکلیف نهایی روز شنبه آینده مشخص شود. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در جلسه امروز شرایط تراکتورسازی از سایر باشگاه‌ها بهتر بوده و احتمال صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه بیش از سه باشگاه دیگر است. در صورتی که اتفاقی رخ ندهد، تراکتورسازی اولین باشگاهی خواهد بود که مجوز حرفه‌ای را می‌گیرد. نفت اما برعکس تراکتورسازی شانس چندانی برای حضور در آسیا ندارد و می‌توان این تیم را حذف شده دانست، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز شرایط سختی دارند، چراکه بررسی مدارک آنها نشان داد هنوز نمی‌توانند مجوز حرفه‌ای را کسب کنند و به‌نوعی این دو تیم پرطرفدار در لبه تیغ قرار دارند. باید دید در جلسه شنبه آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و در نهایت نمایندگان ایران در آسیا چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار