بازدید 7197
۴
خبر تکان‌دهنده‌ازفشاراسپانسراخراج شده برای بازگشت

استعفای طاهری ازمدیرعاملی پرسپولیس

گویا مشکلات حل نشدنی باشگاه پرسپولیس و تلاش برخی برای بازگرداندن اسپانسر پیشین این باشگاه باعث شده طاهری تصمیم به کناره گیری از سمت خود بگیرد. مدیرعامل پرسپولیس از کارمندان این باشگاه خداحافظی کردو به کربلا رفت. از حمیدرضا گرشاسبی به عنوان جانشین طاهری در پرسپولیس نامبرده می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 05 November 2017
مدیرعامل سرخ‌های پایتخت با استعفای خود اردوگاه پرسپولیس را در شوک فرو برد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی اکبر طاهری که قرار صبح امروز ( یکشنبه) راهی کربلا شود موقع خداحافظی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از پایان همکاری خود با این باشگاه خبر داد.طاهری که پیش از این بارها با توجه به عدم هماهنگی و همکاری لازم از سوی برخی اطرافیان وزیر ورزش از سمت خود استعفاداده بود، این بار به طور جدی قصد عملی کردن آن را دارد و سفر امروزش به کربلا و سپردن زمام کار به عضو هیات مدیره باشگاه در همین راستاست.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کارمندان این باشگاه خداحافظی کرد.

گویا مشکلات حل نشدنی باشگاه پرسپولیس و تلاش برخی برای بازگرداندن اسپانسر پیشین این باشگاه باعث شده طاهری تصمیم به کناره گیری از سمت خود بگیرد.
 مدیرعامل سرخپوشان که پیش از این در موارد مربوط به اسپانسرینگ این باشگاه و همچنین موانع و سنگ اندازی در این رابطه با اعلام بازنشستگی و ... شرایط کاری و مدیریتی سختی را پشت سر می‌گذاشت، بار دیگر با فشار از سوی برخی چهره های وزارت ورزش تصمیم خود برای اعلام استعفا از این سمت را نهایی کرده و روز گذشته ضمن ارسال نامه‌ای کتبی به وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی‌فر، از کارمندان باشگاه نیز خداحافظی کرد و راهی سفر کربلا شد.

حتی گفته می‌شود طاهری به صورت کتبی استعفای خود را برای وزیر ورزش هم فرستاده است.از حمیدرضا گرشاسبی به عنوان جانشین طاهری در پرسپولیس نامبرده می‌شود.

استعفای طاهری ازمدیرعاملی پرسپولیس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حالا هی هواداران استقلال بگن وزیر پرسپولیسی . قشنگ مشخصه اطرافیان وزیر که طرفدار استقلال هستن از روند نتیجه گیری پرسپولیس راضی نیستن و میخوان جو پرسپولیس را با این فشارها بر روی مدیرعامل به نفع خود تغییر دهند تا بلکه بتونن امسال به نتیجه ای دست پیدا کنن . بالاخره قهرمانی پارسال پرسپولیس و باخت امسال زیاد براشون خوشایند نیست .
همه میرن. برانکو هم خواهد رفت. چون تیم دو فصل از انتقالات محروم هست و بازیکن ها الان برای تمدید قرارداد پول های بیشتری میخوان یا یکی میخواد خودش رو سرباز کنه
درنتیجه حداقل دو سال پرسپولیس میره تو کما.
پس چه بهتر در شرایط خوب و نرمال پرسپولیس رو ترک کرد
نظرات مردم در مورد تامين بدهي هاي پرسپوليس و استقلال توسط دولت و گفته هاي نوبخت بلاخره كار دست آقاي طاهري داد.مردم در شرايط بحران بيكاري و نداري دوست ندارند پول كشور صرف تعدادي ورزشكار قليان كش شود
یه تیم هم توی لیگ ایران داره خوب کار می کنه .. اصولی کارمیکنه... حرفه ای رفتار می کنه و از لحاظ مدیریتی خیلی قوی بوده این جوری بردنش تو حاشیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل