بازدید 5755
۲

خبر خوش دولت به سرخابی‌ها

کد خبر: ۷۴۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 31 October 2017
سخنگوی دولت امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران یک خبر خوش برای دو‌ باشگاه پرسپولیس و استقلال داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدباقر  نوبخت سخنگوی دولت امروز(سه‌‌شنبه 9 آبان) در نشست خبری که در محل بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس‌جمهور، گفت: 200 میلیارد تومان از اعتبارات جاری و 200 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای این حل موضوع آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی شده بود که سازمان برنامه، 100 درصد آن را تخصیص داد.

وی افزود: تسویه بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد و کارگروهی در این خصوص  تعیین شده و نخواهیم گذاشت این دو باشگاه در تسویه بدهی دچار‌ مشکل شوند، دولت تسویه بدهی دو‌ باشگاه پرسپولیس و استفلال را بر عهده گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
دولت بجای مقابله با کثافتکاری ازمحل بیت المال سعی درپاک کردن مسئله میکند من به سهم خودم رضایت ازپرداخت حتی یک ریال بون حسابکشی ازمجرمان ندارم
تمام کارهای دولت فعلی برای تبلیغات است . چرا باید افراد با این باشگاهها قراردادهای میلیاردی بی حساب و کتاب ببندند و دولت بی تدبیر بدون حتی یک بررسی مالی به راحتی از بیت المال این خاصه خرجیها را پرداخت کند ولی پول سپرده گذارانی را که متعلق به خودشان است را به انحای مختلف تاراج نماید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان