بازدید 8757

کشته شدن دو نفر در حادثه دکل نفتی گچساران

کد خبر: ۷۴۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 29 October 2017
یک منبع آگاه گفت: تا کنون کشته شدن دو نفر از کارکنان دکل منطقه رگ‌سفید تایید شده ولی برخی رسانه‌ها آمار 4 نفر را نیز اعلام کرده‌اند که تایید صورت نگرفته است.

به گزارش میزان، یک منبع آگاه در خصوص حادثه آتش‌سوزی دکل شماره 95 میدان رگ‌سفید گفت: گروه متخصص به محل حادثه اعزام شده‌اند تا اطلاعات دقیق را در خصوص خسارات ایجاد شده مشخص کنند.

 
 
وی در خصوص آمار کشته و زخمی شدگان حادثه بیان کرد: تا کنون کشته شدن دو نفر از کارکنان این منطقه تایید شده ولی برخی رسانه‌ها آمار 4 نفر را نیز اعلام کرده‌اند که تایید صورت نگرفته است.

کسری نوری مدیر روابط عمومی وزارت نفت نیز در این باره گفت: عملیات اطفا حریق در این منطقه از ساعاتی پیش آغاز شده و مدیرعامل شرکت ملی حفاری به محض اطلاع از بروز حادثه با هلی کوپتر به منطقه اعزام شده و تمام مدیران ذی ربط در منطقه حاضر هستند و ستاد بحرانی در این زمینه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز از میزان دقیق تلفات حادثه اطلاع دقیقی حاصل نشده است، بیان کرد: باید بررسی ها صورت گیرد تا مطلع شویم با امکانات مستقر در منطقه می توان آتش را مهار کرد یا به نیروهای کمکی از مناطق دیگر نیاز داریم. در هر صورت تمام مسئولین ذی ربط و نمایندگان وزیر نفت در منطقه حضور دارند.

گفتنی است تا این لحظه آمار کشته شدگان بیش از 2 نفر تایید نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری میزان، دکل شماره 95 با عنوان پیشرفته‌ترین خشکی ایران به حساب می‌آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار