بازدید 4145

تاتنهام بدون کین تسلیم مردان مورینیو شد

ضربه دروازه دخیا را لوکاکو با ضربه سر برای مارسیال آماده کرد که بازیکن فرانسوی که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود توانست دروازه لوریس را باز کند.
کد خبر: ۷۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 28 October 2017
دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برد شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در اولین دیدار هفته دوم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک گله یونایتد به پایان رسید. در نیمه نخست، یونایتد شروع بهتری داشت و روملو لوکاکو می‌توانست برای یونایتد گلزنی کند که در این راه موفق نبود.

منچستریونایتد- تاتنهام- لیگ برتر انگلیس

تاتنهام که بدون هری کین بهترین گلزن خود به این مسابقه آمده بود، در ادامه نبض بازی را به دست گرفت ولی موقعیت چندانی نتوانست روی دروازه حریف ایجاد کند. جدی‌ترین موقعیت را دلی الی در اواخر نیمه نخست بازی از دست داد تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم یونایتد بهتر بازی کرد. اشتباه هوگو لوریس در دقیقه ۵۵ نزدیک بود یونایتد را به گل برساند ولی شوت مخیتاریان در این صحنه دفع شد. یک بار هم در دقیقه ۷۰ روملو لوکاکو می‌توانست دروازه تاتنهام را باز کند که موفق نبود و شوت او عرض زمین را طی کرد. او در دقیقه ۷۸ می‌وانست دروازه تاتنهام را باز کند که ضربه سر او به دیرک دروازه اصابت کرد.

در دقیقه ۸۱ یونایتد مزد بازی خوبش در این دقایق را گرفت. ضربه دروازه دخیا را لوکاکو با ضربه سر برای مارسیال آماده کرد که بازیکن فرانسوی که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود توانست دروازه لوریس را باز کند.

 منچستریونایتد 1-0 تاتنهام؛ آنتونی مارسیال (دقیقه 81): ارسال ده خیا برای لوکاکو در پشت محوطه جریمه حریف با ضربه سر او، مارسیال را راه انداخت تا او زیر فشار دو مدافع حریف، با ضربه ای چکشی با پای چپ توپ را به تور دروازه حریف برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل