بازدید 5126
۱
سوژه

لقب عجیبی که داورزنی درنشریه فدراسیون،بخودش داد

محمدرضا داورزنی در حالی چنین لقبی را در نشریه زیرمجموعه والیبال شایسته خودش می داند که تقریبا در جامعه ورزش روی اعطای این عنوان به محمدرضا یزدانی خرم اتفاق نظر وجود دارد.
کد خبر: ۷۴۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 28 October 2017
هفته ‌پیش شماره جدید فصل‌نامه «دنیای والیبال» ارگان رسمی فدراسیون والیبال ایران منتشر شد و عنوانی درشت روی جلد این نشریه تخصصی که بیشتر به گزارش عملکرد شباهت دارد، خودنمایی کرد:«گفت‌وگو‌ با معمار والیبال نوین ایران»!!

به گزارش تابناک ورزشی، منظور از «معمارنوین» شخص محمدرضا داورزنی است که بعد از ۱۱ سال ریاست بر فدراسیون والیبال دیگر ناچار به واگذاری صندلی قدرت به شخص دیگری است تا بتواند به کارهای معاونت وزارت ورزش برسد.
به نظر می رسد محمدرضا داورزنی در حالی چنین لقبی را در نشریه زیرمجموعه والیبال شایسته خودش می داند که تقریبا در جامعه ورزش روی اعطای این عنوان به محمدرضا یزدانی خرم اتفاق نظر وجود دارد. والیبال ایران جهش اولیه خود را در دوره یزدانی خرم شروع کرد و با برنامه های این مدیر اصولگرا و البته سنتی بود که طی یک دهه آخر ریاستش، وایلبال ایران از زنگ تفریح تیمهای آسیایی به قدرتی قابل توجه در قاره تبدیل شد. 

دستاوردهای یزدانی خرم گرچه در میادین جهانی بسیار کمتر از داورزنی است اما او پایه گذار موج نوین والیبال ایران قلمداد می شود و لقبی که داورزنی در این نشریه توسط همکاران و کارمندان خودش دریافت کرده بیشتر شبیه یک شوخی است.

Image result for ‫داورزنی‬‎

والیبال در دوره یزدانی خرم صاحب یک سالن استاندارد و خوابگاه و امکاناتی شد که در ۱۱ سال مسوولیت داورزنی هیچ چیزی قابل ذکری به آن اضافه نشد. یزدانی خرم رییس اسبق فدراسیون والیبال که مدعی است داورزنی را خودش به والیبال آورده ؛ این روزها کاملا در حاشیه است و داورزنی هم هیچ علاقه‌ای برای تقدیر از او در عرصه ورزش کشور نشان نمی دهد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این رسم مدیران جدید است.....نمک نشناسی.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار