بازدید 4036
گزارش

معرفی۸پولادمردایران برای سفربه آمریکا/خلاءدرسبک وزن

ایران بدون اینکه وزنه برداری در وزن های پایین داشته باشد، با ۲ وزنه بردار در اوزان ۸۵،‌ ۹۴، ۱۰۵ و ۱۰۵+ راهی رقابت های جهانی آمریکا به سرمربیگری محسن بیرانوند می شود.
کد خبر: ۷۴۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 26 October 2017
ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱‍۷ مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رکوردگیری نهایی تیم ملی وزنه برداری در شرایطی روز گذشته برگزار شد که ۱۰ وزنه بردار برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی تلاش کردند.البته کیانوش رستمی که با وجود حضور در بابلسر در رکوردگیری شرکت نکرد، قبل از این مجوز حضور در ترکیب نهایی را گرفته بود.

معرفی۸پولادمردایران برای سفربه آمریکا/خلاءدرسبک وزن

در شرایطی که ۱۱ نفر در اردوی تیم ملی حضور داشتند، کادرفنی باید تا پایان امروز لیست ۱۰ نفره ای را به فدراسیون جهانی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ اعلام می کرد. از این ۱۰ وزنه بردار ۲ نفر به عنوان رزرو در لیست باقی می مانند و ۸ نفر دیگر ترکیب اصلی تیم را تشکیل می دهند.

از سوی دیگر ۸ وزنه بردار اعزامی به آمریکا هم از سوی کادرفنی مشخص شدند تا ۲ نفر دیگر در لیست رزرو قرار بگیرند و در صورت به وجود آمدن مصدومیت یا هر مشکل دیگری به لیست نهایی اضافه شوند.

کیانوش رستمی و علی میری(دسته ۸۵ کیلوگرم)، سهراب مرادی و ایوب موسوی(دسته ۹۴ کیلوگرم)، علیرضا موسوی و علی هاشمی(دسته ۱۰۵ کیلوگرم) و بهداد سلیمی و سعید علی حسینی(دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) نفرات اعزامی به مسابقات جهانی آمریکا خواهند بود که از ۶ آذرماه آغاز می شود.

همچنین مجید عسگری(دسته ۶۹ کیلوگرم) و همایون تیموری(دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) نفرات ذخیره هستند که بعد از بازگشت از اردوی بابلسر تا زمان اعزام در اردوی تیم ملی باقی خواهند ماند. بدین ترتیب ایران بدون اینکه وزنه برداری در وزن های پایین داشته باشد، با ۲ وزنه بردار در اوزان ۸۵،‌ ۹۴، ۱۰۵ و ۱۰۵+ راهی رقابت های جهانی آمریکا به سرمربیگری محسن بیرانوند می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر