بازدید 8317

اختراع اسکوتر برقی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت 4G

يك شرکت هلندی تازه تاسيس موفق به جذب 3 میلیون یورو از سرمایه ی سرمایه گزاران انگلیسی برای تولید اسکوترهای برقی قادر به فرستادن پیامک شد.
کد خبر: ۷۴۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 26 October 2017
يك شرکت هلندی تازه تاسيس موفق به جذب 3 میلیون یورو از سرمایه ی سرمایه گزاران انگلیسی برای تولید اسکوترهای برقی قادر به فرستادن پیامک شد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Independent، يك شرکت هلندی موفق به جذب مبلغ 3 میلیون یورو (2.2 میلیون پوند) در یک کمپین جمع آوری سرمایه از سرمایه گزاران انگلیسی و هلندی شد. 

اختراع اسکوتر برقی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت 4G

اين شركت تصمیم دارد که سرمایه ی جمع آوری شده را برای تولید محصول App Scooter، اسکوتر الکتریکی با قابلیت دریافت اینترنت با کیفیت 4G و اتصال به تلفن های هوشمند، به کار ببندد و آن را در سال 2018 میلادی روانه ی بازار کند. 

این شرکت که در سال 2014 تاسیس شد باور دارد که این نوع از اسکوترها قادر اند مسافت 245 مایل (400 کیلومتر) را با شارژ اولیه ی خود طی کنند و تنها در سه ثانیه سرعت خود را از 0 به 25 مایل در ساعت برسانند. 

این محصول قادر است که به وسیله ی فرمان و صفحه ی لمس خود پیامک ها را به طور تمام خودکار جواب دهد و تماس های تلفنی را پاسخ بگوید. به گفته ی بارت یاکوبز روزیر، بنیان گزار و مدیر اجرایی این شرکت، این شرکت قصد دارد که تا سال 2020 بیش از 250،000 از این نوع اسکوتر برقی هوشمند را روانه ی بازار کند. 

به گفته ی ادوین برکهوت، سرمایه گذار هلندی اين شرکت، رویکرد این شرکت در واقع نوعی انقلاب در این محصول خواهد بود که قواعد بازی را در دنیا عوض خواهد کرد. دلیل این امر آن است که انرژی مورد استفاده در اسکوترهای برقی هوشمند، تمیز و تجدیدپذیر (برق) خواهد بود.

علاقه ی روزافزون به استفاده از وسایل نقلیه ی برقی بسیاری از کشورهای اروپایی را بر آن داشته است تا با تصویب قوانین مناسب مشکل ایجاد آلودگی تولیدی از وسایل نقلیه ی کوچک را حل کنند. در این خصوص، از ماه ژانویه ی سال آتی میلادی، استفاده از اسکوترهای تولیدی قبل از سال 2011 در شهر آمستردام هلند ممنوع خواهد شد. این در حالی است که شهردار شهر رم ایتالیا استفاده از اسکوتر های معمولی را در روزهای یکشنبه ممنوع کرده است. همچنین، دولت بریتانیا در ماه سپتامبر اعلام کرد که استفاده از خودرو های سوخت دیزلی و بنزینی را تا سال 2040 میلادی ممنوع خواهد کرد. 

این در حالی است که هنوز معلوم نیست که آیا این کشورهای اروپایی قوانین مذکور را به اسکوترهای معمولی و موتور سیکلت ها هم تعمیم خواهند داد. بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در دانشگاه کمبریج انجام شده است، اسکوترهای معمولی و موتورسیکلت ها هزار برابر بیش از وسایل نقلیه ی بزرگتر مواد شیمیایی سمّی تولید می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر