بازدید 3821
گزارش

۱۵نفرنامزدریاست تکواندو:پولادگربازهم هست،ساعی کنارکشید

شاید همین خاصیت قابل پیش بینی بودن برنده انتخابات تکواندو باعث شد که ساعی وارد کارزار ریاست رشته ای که به درخشش و نام او مدیون است، نشود. شاید اگر طلاهای ساعی نبود، پولادگر امروز تا این حد قدرت و نفوذ نمی داشت.
کد خبر: ۷۳۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 18 October 2017
مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تکواندو، تمام شد و در کمال شگفتی ۱۵ نفر برای شرکت در انتخابات این فدراسیون بحران زده ثبت‌نام کرده اند اما در میان کاندیداها نام هادی ساعی مهمترین شانس ریاست تکواندو دیده نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهلت 10روزه ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تکواندو که از روز شنبه (15 مهرماه) آغاز شده بود، در پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) به اتمام رسید و در نهایت نام 15 نامزد برای ریاست این فدراسیون ثبت شد و در میان آنها کسی که بتواند صندلی پولادگر را تصاحب کند دیده نمی شود.

Image result for ‫پولادگر + ساعی‬‎

حسین آئینه‌چی، شهرام الله‌آبادی، مسعود امینی، ناصر امینیان، مهران انصاری‌پور، سید محمد پولادگر، سیروس رضایی، علیرضا صیاد، اصغر فتحی، آرش فرهادیان، محمد قنبری، لقمان کشاورز، مختار کلانتری، جواد گل‌سرخی و جمشید محمدی سهرابی 15 نامزدی هستند که با تکمیل فرم‌های ثبت‌نام آمادگی خود را برای ریاست فدراسیون تکواندو اعلام کرده‌اند.

فعالان تکواندو می دانند که پولادگر بار دیگر آرای مجمعی که بیش از یک دهه است به او و تصمیماتش عادت کرده، جلب می کند و درب تکواندو بر همین پاشنه خواهد چرخید. شاید همین خاصیت انتخابات باعث شد که ساعی وارد کارزار ریاست رشته ای که به درخشش و نام او مدیون است، نشود. شاید اگر طلاهای ساعی نبود، پولادگر امروز تا این حد قدرت و نفوذ نمی داشت.

اسامی نهایی نامزدهای شرکت‌کننده در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو پس از بررسی صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی از سوی وزارت ورزش و جوانان قطعی و اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار