بازدید 2855

رکوردعجیب:تیمی با۸۱۰دقیقه بازی بدون گل‌ درلیگ

کد خبر: ۷۳۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 17 October 2017
تیم فوتبال بحران زده راه‌آهن تهران در اتفاقی عجیب در حالی که ۹ هفته از لیگ دسته اول گذشته،‌ هنوز موفق به گلزنی در این مسابقات نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم راه‌آهن تهران که در این فصل دست‌خوش اتفاقات عجیبی بوده است و در دیدار هفته نخست خود در اتفاقی نادر با 10 بازیکن مقابل شهرداری ماهشهر بازی کرد، حالا رکوردی منحصربه‌فرد از خود به جا گذاشته است. این تیم در 9 دیداری که برابر حریفان صف‌آرایی کرده، موفق به گلزنی نشده است که در نوع خود رکوردی جالب توجه است.

شاگردان محسن بیاتی‌نیا 810 دقیقه است که گلی نزده‌اند و در اتفاقی حیرت‌انگیز‌تر حتی در برخی از مسابقات موفق به خلق موقعیت خطرناک هم نشده‌اند. هدایت تیم راه‌آهن را تا هفته سوم سیروس دین‌محمدی برعهده داشت، اما این مربی به دلیل مشکلات مالی در هفته سوم و پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل مس کرمان از سمت خود استعفا کرد و پس از آن محسن بیاتی‌نیا عملاً هدایت راه‌آهن را بر عهده گرفت. البته تیم راه‌آهن در دیدار خود در جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه که با شکست 2 بر یک این تیم همراه شد، موفق به گلزنی شد، اما هنوز این تیم در جریان بازی‌های لیگ دسته اول موفق به باز کردن دروازه رقبای خود نشده است. شاگردان بیاتی‌نیا در این فصل در هشت بازی شکست خورده‌اند و فقط در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید. لوکوموتیورانان هم‌اکنون با یک امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول حضور دارند.

در فصول گذشته هم شاهد عملکرد بسیار ضعیف تیم‌هایی مانند‌، استقلال اهواز بوده‌ایم که در پایان فصل بدون حتی یک برد به لیگ پایین‌تر سقوط کرده‌اند، اما اینکه یک تیم حتی نتواند یک گل به ثمر برساند در نوع خود حتی در فوتبال جهان هم کم‌سابقه است. تیمی که روزگاری در لیگ برتر، گربه‌ سیاه تیم‌های قدرتمند ایران بود، حالا با تدابیر غلط و اشتباهات مدیریتی به زنگ تفریح تیم‌های دسته اولی تبدیل شده است. 
باشگاه راه‌آهن فصل گذشته و پس  از اینکه پیمان کیانیان، مالک قبلی این باشگاه نتوانست به تعهدات خود عمل کند، در حکمی توسط دادستانی استان تهران توقیف شد و هم‌اکنون نیز مالکیت این باشگاه برعهده این نهاد قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی