بازدید 3411
جهانگیری:

سپاه در دفاع مقدس و مبارزه با داعش درخشید

آمریکایی‌ها ۹ ماه کار کردند تا "راهبرد جدید" ارائه دهند ولی حرف تازه‌ای نداشتند
کد خبر: ۷۳۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 14 October 2017
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید براینکه سپاه در دفاع مقدس و مبارزه با داعش در منطقه درخشید، گفت: آمریکایی‌ها به قول خودشان ۹ ماه کار کردند که راهبرد جدید ارائه دهند ولی حرف تازه‌ای نداشتند.

به گزارش تسنیم از تبریز، اسحاق جهانگیری صبح امروز در آئین افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) هریس، با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین کارهای بر‌عهده دولت‌ها، مسئولیت سلامت مردم است، اظهار داشت: با اعتباراتی که در بخش سلامت توسط دولت تدبیر و امید هزینه شد، تلاش کردیم دغدغه درمان مردم به حداقل برسد.

وی به بیان خاطره‌ای از سفر خود به کرمان در عید سال 93 و بازدید از بیمارستان‌های این شهر پرداخت و افزود: در بازدید از بیماران، دیدم که مشکلات اصلی مردم هزینه درمان بود و کمتر در مورد مسائل درمانی صحبت می‌کردند.

معاون اول رئیس جمهور تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «باید کاری کنیم که مردم رنج تامین هزینه درمان نداشته باشند و فقط به فکر درمان باشند» را یادآور شد و گفت: همت و کار بزرگی صورت گرفت و رئیس‌جمهور و دولت پذیرفتند و یک مرد میدان به‌نام قاضی‌زاده هاشمی پای این کار ایستاد و رضایت مردم را جلب کرد.

وی با بیان اینکه هر طرح بزرگی نواقصی دارد که باید در طول اجرا رفع شود، ادامه داد: برخی از پزشکان و پرستاران از دولت طلبکارند و این برای دولت خوب نیست که از این بابت عذرخواهی می‌کنیم ولی حتما این هزینه‌ها در یک بازه زمانی مشخص که عدد بسیار بزرگی است، پرداخت خواهد شد.

جهانگیری افزود: خداوند نعمت زیادی به ملت ایران داده که معادن بزرگ فولاد، مس، نفت وغیره از این جمله است، دولت فقیری نیستیم ولی وقتی رئیس‌جمهور آمریکا با ایران اینگونه حرف می‌زند تعجب می‌کنم، اگر مطالعه کنند تمدن ملت ایران جزو اولین تمدن‌هایی است که در دنیا نقش ایفا کرده ولی آمریکا تمدن ندارد. کل دوران شکل‌گیری آمریکا به چند صد سال اخیر باز می‌گردد در حالی که تنها در کاشان تمدن شهری ایران به 7000 سال می‌رسد.

وی با بیان اینکه این همه نعمت داریم و در صلح جهانی نقش ایفا کردیم ولی آمریکا از روزی که با ایران آشنا شد، خواست با کودتا دولت‌ها را سرنگون کند، ابراز کرد: ملت با رهبری امام ایستادگی کرد و پیروز شد. این‌ها نمی‌توانند تحمل کنند که کشوری به صورت مستقل در دنیا روی پای خود بایستد.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ترامپ با این زبان توهین و تهمت و افترا و دروغگویی نسبت به ایران، نتیجه‌گیری بدتری کرد، گفت: آمریکایی‌ها به قول خودشان 9 ماه کار کردند که راهبرد جدید ارائه دهند ولی همان راهبردها است و حرف تازه‌ای نداشتند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به سپاه علاقمند است چراکه سپاه در دفاع مقدس و مبارزه با داعش در منطقه درخشید، اضافه کرد: آمریکایی‌ها امروز به دنبال کسی هستند که داعش را از بین برده و به دنبال تنبیه‌کردن او هستند و سپاه را نشانه رفته‌اند.

جهانگیری در پایان تلاش متحد برای توسعه ایران را ضروری دانست و افزود: باید برای توسعه، همصدا، متحد و یکپارچه باشیم و اگر اشکالاتی هم داریم باید حل کنیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان