بازدید 4206

موفقیت ایده‌های متفاوت و جسورانه شرکت ZEM

کد خبر: ۷۳۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 10 October 2017
یک شرکت ایرانی با استفاده از جوانان مبتکر و خوشفکر، در اقدامی که تاکنون در کشور سابقه نداشته، موفّق به هوشمندسازی اتفاقات برقی و مکانیکی که انسان‌ها در خانه یا محل کار نیاز دارند، شده است.
 
به گزارش «تابناک»، «شرکت زنجیره‌ای ابتکارات ما» با نام اختصاری «ZEM» که شرکتی علمی و فرهنگی و تکنولوژیک  است، در سال 93 ظرف 72 ساعت یک ساختمان 32 واحدی را به سیستم هوشمند مجهز و تحویل مالکان داد که رکورد بسیار خوبی در این حرفه محسوب می‌شود.
 
این شرکت که متشکل از نیروهای جوان و مبتکر ایرانی است، با در اختیار گذاشتن امکانات خاص در این حوزه و ساخت محصولات دست‌ساز مخصوص مکانی که هوشمند می‌شود، باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان از تکنولوژی شده است. از جمله ابتکارات آنها در زمینه‌ هوشمند سازی، ساخت گاو صندوق مخفی، دیوارها و فضاهای متحرک و ... بوده است.
 
موفقیت ایده‌های متفاوت و جسورانه شرکت ZEM 
با توجه به سیاست های کاری این شرکت به دلیل بالا بردن سطح امنیت، فهرست مشتریان این شرکت به صورت عمومی منتشر نمیگردند و پروژه های این شرکت در این زمینه ها مخفی هست.
 
در کنار خلاقیت های این شرکت در ساخت دستگاه های تمام اتوماتیک هوشمند ، مهندسان شرکت ZEM موفق به ساخت دستگاهی با قابلیت بالا بردن سیستم ایمنی هوشمندسازی (تک فاز و سه فاز) شده است. این دستگاه که به بالا بردن هر چه بیشتر سطح امنیتی و ایمنی سیستم‌های هوشمند کمک می‌کند، در سال 91 در سازمان ثبت اختراعات ایران و سازمان ثبت املاک و اسناد ایران به نام مهندسان ایرانی این شرکت به ثبت رسیده است.
این شرکت در جهت رضایت مشتری دارای استانداردهای CE , IEC, , ISO9001, ISO9000 است و تا کنون جوایزی در این راستا از طرف سازمان های مختلف مانند KNX  و ZIGBEE دریافت نموده. همچنین همانطور که مشخص است کاربران مختلفی اعلام رضایت خود را برای استفاده از این دستگاه در کامنت های خود در صفحه ی اینستاگرام و فیس بوک این شرکت اعلام کرده اند.
 
موفقیت ایده‌های متفاوت و جسورانه شرکت ZEM 
 
با توجه به فعالیت های زیاد این شرکت،  و همچنین مهمان های خارجی که هر از چند گاهی عکس و اطلاعات آنها از طریق این شرکت پخش میشود، شرایط حاکی از آن است که این شرکت ایرانی طرفداران زیادی در میان تولید کننده های مختلف اروپایی و آسیایی دارد که مایل به همکاری با این شرکت ایرانی هستند. در حال حاضر شرکت‌های مختلف اروپایی فعال در زمینه برق ساختمان، مانند FEDE و BRUSI در حال همکاری با شرکتت ایرانی "زِم" هستند و در زمینه مونتاژ برخی از محصولات آنها در ایران، فعالیت‌های ویژه و دقیقی را انجام می‌دهند. درجه کیفی محصولات شرکت ZEM، موفق به اخذ رتبه‌بندی A و A+ از ANSI شده است که این در درجه از کیفیت در ایران بی‌سابقه است.
 
محصولات این شرکت در حوزه برق ساختمان عبارت است از کلید و پریز، هالوژن، دیوارکوب، لوستر، مکانیزم‌های هوشمند، چراغ‌های دکوراتیو و آباژور می باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها