بازدید 2861

مقدماتی جام جهانی دراروپا/صعوداسپانیا درشب توقف ایتالیا

تیم ایتالیا در خانه با نتیجه عجیب تساوی ۱-۱ مقابل مقدونیه متوقف شد. کیه لینی تک گل ایتالیا را در این بازی بثمر رساند. ایتالیا با ۲۰ امتیاز در رده دوم جای گرفته و صعودش به پلی آف قطعی شد
کد خبر: ۷۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 07 October 2017
هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه های چهارم، هفتم و نهم در قاره اروپا برگزار شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، در گروه چهارم تیم ولز با یک گل در خانه گرجستان به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. در دیگر بازی ها تیم اتریش در خانه با نتیجه ۳-۲ مقابل صربستان پیروز شد و ایرلند با دو گل مقابل مولداوی به پیروزی رسید. تیم صربستان با ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه است و ولز و ایرلند با ۱۷ و ۱۶ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. 

در گروه هفتم تیم اسپانیا با سه گل مقابل آلبانی پیروز شد. رودریگو، ایسکو و تیاگو برای اسپانیا در این بازی گلزنی کردند. تیم ایتالیا در خانه با نتیجه تساوی ۱-۱ مقابل مقدونیه متوقف شد. کیه لینی تک گل ایتالیا را در این بازی بثمر رساند. تیم لیختن اشتاین هم با یک گل مغلوب رژیم صهیونیستی شد. تیم اسپانیا با ۲۵ امتیاز در صدر است و صعودش را قطعی کرد و ایتالیا با ۲۰ امتیاز در رده دوم جای گرفته و صعودش به مرحله پلی آف قطعی است. 

مقدماتی جام جهانی دراروپا/صعوداسپانیا درشب توقف ایتالیا

در گروه نهم تیم کرواسی در آخرین لحظات با نتیجه تساوی ۱-۱ مقابل فنلاند متوقف شد. ترکیه در خانه با سه گل مغلوب ایسلند شد. تیم اوکراین هم با دو گل مقابل کوزوو پیروز شد. در این گروه هم تیم ایسلند با ۱۹ امتیاز در صدر است و تیم های کرواسی و اوکراین با ۱۷ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. تیم ترکیه هم با ۱۴ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار