بازدید 3665

پیرمردجادویی تا پایان فصل سرمربی بایرن مونیخ شد

باشگاه بایرن مونیخ رسما حضور یوپ هاینکس تا پایان فصل در بایرن را تایید کرد.وی موفق شد با مونیخی‌ها در سال 2013، سه گانه رویایی برای مونیخ بدست آورد
کد خبر: ۷۳۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 06 October 2017
یوپ هاینکس سرمربی آلمانی که آخرین بار با سه گانه رویایی مردان باواریا را بر بام اروپا نشانده بود، تا پایان فصل سرمربی بایرن مونیخ شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های آلمانی از حضور یوپ هاینکس به عنوان سرمربی بایرن مونیخ تا پایان فصل خبر داده بودند و بر این اساس این سرمربی آلمانی با توافق با مسوولان بایرن مونیخ رسما هدایت باوارایی‌ها بر عهده خواهد گرفت.

باشگاه بایرن مونیخ رسما حضور یوپ هاینکس تا پایان فصل در بایرن را تایید کرد. وی که موفق شد با مونیخی‌ها در سال 2013، 3 گانه را بدست آورد تا پایان این فصل سکان هدایت بایرن را برعهده خواهد داشت. کارلو آنچلوتی هدایت بایرن را بر عهده داشت که به دلیل نتایج ضعیف هفته پیش از کار برکنار شد.

کیکر عصر جمعه اعلام کرد که هاینکس به رغم بازنشستگی پیشنهاد مالی سران بایرن مونیخ را پذیرفته است و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده می گیرد. تیم مربیان بایرن موینخ با حضور هاینکس را پتر هرمان، هرمان گرلاند (دستیار)، دکتر هولگر برویش (بدنساز و تمرین دهنده) و تونی تاپالوویچ (مربی دروازه بان ها) تشکیل می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار