بازدید 5560

جلسات ایران و عربستان برای "عمره مفرده"

کد خبر: ۷۳۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 06 October 2017
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس جزئیات مذاکرات ایران با مقامات عربستان برای برگزاری عمره مفرده را تشریح کرد.

سیدحسن حسینی‌شاهرودی سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه علیرغم محدودیت‌های زمانی، حج تمتع امسال به نحو خوبی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه مذاکرات برای برقراری حج تمتع قدری زمان‌بر شده بود، بیم آن می‌رفت که مشکلاتی در راه اعزام حجاج ایرانی ایجاد شود که بحمدالله با تدابیر سازمان حج و زیارت و عوامل دخیل در این موضوع حج خوبی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث اسکان حجاج ایرانی در دو ماه منتهی به زمان برقراری حج تمتع حل و فصل شد، افزود: خدمات‌رسانی به حجاج نیز در ایام حج ابراهیمی وضعیت مناسبی داشت.

نماینده مردم شاهرود در مجلس با بیان اینکه در زمان حج تمتع نیز مذاکراتی برای برقراری عمره مفرده برگزار شده بود، اظهار داشت: تاکنون این مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس تصریح کرد: در مذاکرات انجام گرفته تاکنون درباره زمان اعزام حجاج ایرانی به عمره مفرده  توافق صورت نگرفته است.

حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه طبق گفته مسئولان حج و زیارت مذاکرات برای برقراری عمره مفرده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ابتدا باید مذاکرات به نتیجه‌ای مطلوب برسد و سپس نهادهای ذی‌صلاح درباره نحوه برقراری عمره مفرده نظر بدهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان