بازدید 8434
خبر

جردن باروزآمریکایی با تیم ایرانی قرارداد می بندد

بیمه رازی با اعلام خبر مذاکره با جردن باروز، دارنده ۵ مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم از انجام مذاکرات با این کشتی‌گیر آمریکایی به منظور حضور در ترکیب بیمه برای شرکت در این مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 04 October 2017
در حالی که هنوز رقابت‌های لیگ برتر کشتی به پایان نرسیده مسئولان تیم بیمه رازی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در سال‌های اخیر، در صدد تقویت تیم شان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به اینکه این تیم سال گذشته در فینال این رقابت‌ها مغلوب نماینده آمریکا شد و عنوان قهرمانی را از دست داد، مسئولان بیمه رازی از هم اکنون در صدد جذب چهره‌های مطرح و قهرمانان جهان و المپیک برای تقویت تیمشان به منظور حضوری موفق و قدرتمند در جام باشگاه‌های جهان هستند.

غلامرضا محمدی، سرمربی بیمه رازی با اعلام خبر مذاکره با جردن باروز، دارنده ۵ مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم از انجام مذاکرات با این کشتی‌گیر آمریکایی به منظور حضور در ترکیب بیمه برای شرکت در این مسابقات خبر داد.

جردن باروزآمریکایی با تیم ایرانی قرارداد می بندد

محمدی که در برنامه روح پهلوانی سخن می‌گفت همچنین عنوان کرد: مذاکرات نهایی با باروز انجام شده است و به احتمال زیاد شاهد حضور وی در ترکیب تیم بیمه رازی در جام باشگاه‌های جهان خواهیم بود.
وی همچنین از حضور یک قهرمان المپیک دیگر در ترکیب تیمش خبر داد، هر چند نامی از این کشتی‌گیر نبرد؛ البته محمدی عنوان کرد به دنبال حضور حسن یزدانی، دارنده مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان و قهرمان المپیک ریو برای شرکت در این رقابت‌ها هستند و در صورت آمادگی رضا یزدانی، وی نیز ممکن است در ترکیب بیمه در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان برود.

کیومرث محرابی، سرپرست بیمه رازی نیز با تایید خبر حضور عبدالرشید سعداله‌یف، دارنده مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک ریو و نایب قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات جهانی فرانسه از روسیه از احتمال حضور این کشتی‌گیر مطرح روس در جام باشگاه‌های جهان خبر داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر