بازدید 4537
۱
تهدید صریح نایب قهرمان تکواندو المپیک:

اگرپولادگررییس بماند،به کشوردیگری می رروم

من در 16 سال اخیر دین خود را به مردم کشور ادا کردم و بارها پرچم ایران را در میادین مختلف به اهتزار در آوردم. مردم متوجه می‌شوند در این سه سال اخیر چه برخوردهایی با من شده. من خودم دوست ندارم جای دیگری بروم تا بازی کنم
کد خبر: ۷۳۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 03 October 2017
محمد باقری‌معتمد در سالیان اخیر بنا به دلایلی امکان همراهی تیم ملی تکواندو در مسابقات مختلف را نداشته و دلیل این موضوع را اختلاف رئیس فدراسیون تکواندو با خودش عنوان کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، معتمد که در هفته گذشته مدعی شد از مسئولان فدراسیون تکواندو حدود 30 هزار دلار بابت پاداش جوایز مسابقات المپیک لندن و همچنین بورسیه کمیته بین‌المللی المپیک طلبکار است، بابت آن به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.
بخشی از مصاحبه بلند این نایب قهرمان المپیک را می خوانید.

انتخابات پیش روی فدراسیون تکواندو را چطور ارزیابی می‌کنی؟
من از دوره گذشته اعتقاد داشتم که فدراسیون تکواندو نیاز به تغییر و تحولات دارم اما متاسفانه با رابطه بازی این اتفاق نیفتد. در طی این سال‌ها بسیاری از قهرمانان بزرگ تکواندو ایران از عملکرد رئیس فدراسیون انتقاد کردند اما هیچ گوش شنوایی از سمت وزیر ورزش و دیگر مسئولان وجود نداشته است. همانطور که گفتم در ورزش ایران رفاقت نقش مهمی دارد و نتیجه آن نیز عدم نتیجه گیری این رشته بوده است.

فکر می‌کنی در انتخابات پیش رو چه کسی به عنوان کاندیدا حضور داشته باشند؟
به تازگی متوجه شدم در اساسنامه جدید انتخابات، هر کاندیدایی بخواهد برای ریاست فدراسیون کاندید شود باید مورد تایید 5 نفر از اعضای مجمع فدراسیون باشند. فکر کنید با این شرایط که پولادگر 20 سال رئیس فدراسیون بوده روسای هیئت‌ها چگونه صلاحیت کاندیدایی که مخالف پولادگر است را تایید می‌کنند. شاید برخی از روسای هیئت‌ها نیز دوست داشته باشند پولادگر از فدراسیون برود اما از روی ترس یا مسائل دیگر نتوانند آزادانه عمل کنند.

اگرپولادگررییس بماند،به کشوردیگری می رروم

صحبت‌های زیادی در خصوص احتمال مهاجرت تو برای ادامه فعالیت در تیم‌های ملی کشورهای دیگر شنیده می‌شود.
مدت‌هاست در خصوص تغییر تابعیت من صحبت شده اما خدا شاهد است هنوز اتفاقی نیفتاده و 3 سال است که در داخل کشور تمرین می‌کنم. شاید برای مسافرت یا حتی با دعوت کشورهای دیگر برای تمرین به آنجا رفته باشم اما تغییر تابعیت ندادم. برای یک ورزشکار سخت است که سه سال از تیم ملی کشور دور باشد و فقط تمرین کند و اعتقاد دارم هر ورزشکاری با این شرایط کنار نمی‌آید که خدا رو شکر من کنار آمدم و 4، 5 ماه دیگر این 3 سال تمام می‌شود. با پایان این سه سال دیگر نیاز به رضایت‌نامه فدراسیون ندارم و هر کجای دنیا که دوست داشته باشم می‌توانم بازی کنم. منتظرم این چند ماه نیز بگذرد و تکلیف انتخابات نیز مشخص شود تا من تصمیم بگیریم جای دیگری بازی‌کنم، یا داخل ایران بمانم و یا حتی دیگر بازی نکنم.

اگر در انتخابات فدراسیون تکواندو تغییر و تحولاتی صورت نگیرد امکان دارد برای کشور دیگری به میدان بروی؟ 
اگر مجددا پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود چه به عنوان بازیکن یا مربی خارج از ایران فعالیت می‌کنم.

شاید مردم ایران بعد از سال‌ها افتخارآفرینی دوست نداشته باشند تو را در لباس کشور دیگری ببینند؟
من در 16 سال اخیر دین خود را به مردم کشور ادا کردم و بارها پرچم ایران را در میادین مختلف به اهتزار در آوردم. مردم کشورمان فهیم هستند و متوجه می‌شوند در این سه سال اخیر چه برخوردهایی با من شده است. در دوران مصدومیت هیچ کسی با من تماس نگرفت حالم را بپرسد. قطعا همه به دنبال پیشرفت هستند و من نیز از این قضیه مستثنی نیستم و بعد از پیشرفت اختلاف در صورت ماندن پولادگر امکان فعالیتم در ایران وجود ندارد. همه چیز بستگی به شرایط دارد اما من خودم نیز دوست ندارم جای دیگری بروم تا بازی کنم و دوست دارم برای کشورم بازی کنم اما مردم نیز باید شرایط را ببینند که با قهرمانانی مثل من چه کارهایی کردند که از ایران رفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نمي دانيم اين آقاي پولادگر در طي 20سال رياست فدراسيون تكواندو چه گلي بسر اين رشته زده كه هنوز كانديد رياست مجدد است ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار