بازدید 3696

ایسکو جور رونالدو را کشید تارئال از طلسم فرارکند

رئال مادرید حداقل در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد. اسپانیول بار دیگر و این بار روی اشتباه محض راموس شانس بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما از آن استفاده نکرد تا بلافاصله برای بار دوم توسط ایسکو جریمه شود.
کد خبر: ۷۳۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 02 October 2017
کهکشانی‌ها پس از اینکه در سه بازی آخر خانگی‌شان در کسب پیروزی عاجز مانده بودند، با درخشش ایسکو، اسپانیول را بردند تا هم به اولین برد لالیگایی‌شان در برنابئو دست پیدا کنند و هم به رده پنجم صعود کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی مطابق انتظار کاملا با برتری میزبان آغاز شد و اگر نبود واکنش‌های عالی پائو لوپز در درون دروازه اسپانیول، کهکشانی‌ها خیلی زودتر از همان ثانیه 20 مسابقه به گل می رسیدند. رئال در نیمساعت ابتدای بازی کاملا مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و رویکرد اسپانیول بر دفاع چند لایه استوار بود. 

ایسکو جور رونالدو را کشید تازئال از طلسم فرارکند

رونالدو به جز پاس گلی که داد، خودش نیز چندین فرصت استثنایی را برای گلزنی از دست داد. گرچه لوپز شب فوق العاده‌ای را سپری می‌کرد. بازی تازه جان گرفته بود. از یک سو اسپانیول دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد که یکی از آنها به تیرک عمودی برخورد کرد. از آن سو هم تقلای رونالدو برای گلزنی پس از چندین و چند ضربه پیاپی به سمت دروازه، ثمری نداشت تا بازی در این نیمه با تک گل ایسکو به سود میزبان به پایان برسد.

نیمه دوم را اسپانیول بهتر شروع کرد و در همان ابتدای کار دو موقعیت خوب را با بی دقتی و روی درخشش ناواس از دست داد.  میهمان هجومی‌تر از نیمه اول کار می‌کرد و رئال مادرید حداقل در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد. اسپانیول بار دیگر و این بار روی اشتباه محض راموس شانس بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما از آن استفاده نکرد تا بلافاصله برای بار دوم توسط ایسکو جریمه شود. پس از این گل، میزبان شانس‌های مسلمی برای افزایش اختلاف داشت که لوکاس وازکز در دو موقعیت، آنها را از دست داد. در دقایق پایانی هم اتفاق خاصی روی دروازه‌های رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود میزبان به پایان رسید.

شرح گل‌ها
رئال مادرید 1-0 اسپانیول/ ایسکو، دقیقه 30: توپ در پشت محوطه جریمه به رونالدو رسید و او نیز با یک پاس در عمق هوشمندانه، ایسکو را با دروازه‌بان تک به تک کرد و گل!

رئال مادرید 2-0 اسپانیول/ ایسکو، دقیقه 71: روی یک توپربایی از میانه میدان بود که یک ضد حمله سریع ترتیب داده شد. توپ را آسنسیو با پاسی رو به عقب برای ایسکو فرستاد تا ضربه فنی او به گل دوم میزبان تبدیل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر