بازدید 4530
گزارش

آینده عجیب بارسادرصورت استقلال کاتالونیا/مسی درلیگ انگلیس یاایتالیا!

در صورت استقلال، تیم‌های کاتالونیایی لالیگا یعنی بارسلونا، اسپانیول و خیرونا باید تصمیم بگیرند که در لیگ اسپانیا بازی می کنند یا در لیگ‌های همسایه از جمله ایتالیا، فرانسه و حتی انگلیس!!
کد خبر: ۷۳۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 01 October 2017
آینده باشگاه بارسلونا در صورت استقلال کاتالونیا از اسپانیا در هاله‌ای از ابهام خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، برگزاری همه‌پرسی استقلال ایالت کاتالونیا از اسپانیا امروز (یکشنبه) در حالی در جریان است که پلیس اسپانیا برخورد شدید با رأی‌دهندگان داشته و با حضور در حوزه‌های رأی‌گیری صندوق آرا را مصادره کرده و حتی گزارش‌هایی درباره چند تیراندازی شده است. یکی از بحث‌هایی که مطرح است، اینکه در صورت جدایی کاتالونیا از اسپانیا چه سرنوشتی در انتظار تیم‌های فوتبال این منطقه خواهد بود و آیا این تیم‌ها از لالیگای اسپانیا جدا خواهند شد یا خیر؟!

جرارد فیگوئراس، وزیر ورزش ایالت کاتالونیا دراین خصوص به نشریه «ساندی تایمز» گفت: در صورت استقلال، تیم‌های کاتالونیایی لالیگا یعنی بارسلونا، اسپانیول و خیرونا باید تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند در لیگ اسپانیا بازی کنند یا در لیگ‌های کشورهای همسایه از جمله ایتالیا، فرانسه و حتی در لیگ برتر انگلیس رقابت کنند. درست مانند تیم موناکو که در لوشامپیونه فرانسه بازی می‌کند و تیم‌های ولزی که در لیگ برتر حضور دارند.

در آستانه بازی عصر امروز (یکشنبه) بارسلونا برابر لاس‌پالماس، باشگاه لاس‌پالماس اعلام کرد به منظور نشان دادن اتحاد اسپانیا با پیراهنی که مزین به پرچم کشور اسپانیاست، پا به این مسابقه خواهد گذاشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر