بازدید 7767
گزارش بازی امروز شاگردان کولاکوویچ در جام قهرمانان بزرگ

دورخیز والیبال ایران برای قهرمانی جهان باشکست ژاپن میزبان

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از ساعت 10:10 فردا یکشنبه در دیداری سرنوشت ساز به مصاف فرانسه خواهد رفت که نتیجه این مسابقه می تواند تحت شرایطی منجر به قهرمانی کشورمان شود که عنوانی تاریخی خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 16 September 2017
تیم ملی والیبال ایران پس از شکست پرحرف و حدیث مقابل برزیل، عصر امروز، ژاپن میزبان را در سالن پراز تماشاگرش شکست داد تا یک گام دیگر به عنوانی شایسته و تاریخی در مسابقات والبیال جام قهرمانان بزرگ جهان نزدیک شود.


به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات جام قهرمانان بزرگ با نتیجه 3 بر یک، ژاپن، میزبان نه چندان قدرتمند مسابقات را شکست داد تا همچنان نسبت به ایستادن روی یکی از سکوهای قهرمانی امیدوار باشد.بازیکنان ایران پس از اینکه ست نخست را 21 بر 25 واگذار کردند در 3 ست بعدی با عملکردی متوازن و درخشان، با نتایج 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 14 ژاپن را در مقابل 8000 تماشاگر این تیم شکست دادند.

شاگردان کولاکوویچ در این دیدار در دفاع روی تور، تیم برتر میدان بودند و حدود 13 امتیاز از دفاع روی تور کسب کردند. تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از ساعت 10:10 فردا یکشنبه در دیداری سرنوشت ساز به مصاف فرانسه خواهد رفت که نتیجه این مسابقه می تواند تحت شرایطی منجر به قهرمانی کشورمان شود که عنوانی تاریخی خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر