بازدید 11795

به دنبال ایجاد شهرداری تمام شیشه ای هستیم

کد خبر: ۷۲۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 12 September 2017
عضوی شورای شهر تهران گفت: به دنبال ایجاد شهرداری تمام شیشه ای هستیم.

به گزارش مهر، بهاره آروین در آیین رونمایی از پورتال و نشان مسئولیت اجتماعی گفت: در شورای پنجم افرادی وارد شدند که مردم انتظار دارند فضای موجود را تغییر دهند. البته تاکید می کنم ما به جای اینکه نگاهمان به افراد باشد باید به سمت نهادها باشد.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در واقع شخص محوری مهم نیست، به طوری که اگر افراد نبودند نهادها باید کار را درست پیش ببرند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم این روزها بحث مسئولیت اجتماعی است که در ظاهر امر بسیاری از بنگاه ها و نهادها به آن می پردازند اما واقعیت این است که این سازمان ها و نهادها از مسئولیت اجتماعی رویه ای ساختند، اتاقی ایجاد کردند اما در عمل سکوت کردند.

آروین افزود: در واقع آنها ظاهر ساختند اما باطن از محتوا خالیست.

این عضوی شورای شهر تهران با طرح این پرسش که چطور می شود آسیب های اجتماعی را خنثی کرد، گفت: بحث پاسخگویی و شفافیت دو موضوعی است که می تواند برای ما کارساز باشد و موجب شود مشارکت اجتماعی تنها در ظاهر نماند.

وی با اشاره به حوزه شفافیت گفت: شورای شهر باید در این حوزه ورود جدی داشته باشد، داده های ریز فعالیت سازمان ها را بگیرد و تحلیل کند.

آروین با بیان اینکه ما به دنبال شهرداری تمام شیشه ای هستیم گفت: رویکرد شهردار جدید هم به این مسئله بسیار مثبت است به طوری که ایشان اعلام کرد اطلاعات قراردادهای بالای یک میلیارد باید در دسترس شهروندان قرار گیرد. این دسترسی عمومی باعث شفافیت می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار