بازدید 22139

مهریه بازیگران زن ایرانی چقدر است؟

کد خبر: ۷۲۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 12 September 2017
حرف از مهریه سلبریتی‌ها که می‌شود احتمالا همه در ذهنشان مهریه میلیاردی تجسم می‌کنند. خب بالاخره بازیگر معروف است، این مهریه خفن نداشته باشه، کی داشته باشه؟ اما شاید واقعیت، طوری که مردم تصور می‌کنند نباشد.
 
به گزارش جیم، مهریه بازیگران به شدت به شخصیت خود فرد برمی‌گردد و نگاهی که او به ازدواج داشته. البته بازیگرانی هم هستند که حسابی پوست آقا داماد را کنده‌‌اند اما در تمامی مصاحبه‌ها انکار می‌کنند.

مهناز افشار

مهناز افشار پر سروصداترین مهریه را در کشور داشت. مرضیه برومند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خانم بازیگر که همان افشار باشد دوبرابر بودجه تئاتر کشور پشت قباله‌اش ملک دارد. بعد از آن، افشار حسابی شاکی شد و در تماسی به برومند گفت که مهریه‌اش 10 شاخه گل نرگس است که اگر همان هم شما را اذیت می‌کند، تقدیم تئاتر ایران می‌کنم. که برومند هم جواب داده: «نیازی به گل ندارد اما می‌تواند بنز زیرپایش را برای خانه تئاتر بفروشد!» جالب این‌جاست که کمی‌بعد یاسین رامین همان مهریه دهنده بزرگ، مصاحبه‌ای کرد و در آن گفت که مهریه 5 شاخه گل نرگس بوده است.

یکتا ناصر
شوهرش تا قبل از عاشقانه‌ها کم‌تر شناخته می‌شد. منوچهر هادی کارگردان سریال عاشقانه‌ها و همسر یکتا ناصر است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مهریه همسرش فقط 5 سکه بهارآزادی بوده است. آن‌ها سال 1394 باهم ازدواج کردند که ماحصل این زندگی، فرزندشان سوفیا است.

بهنوش بختیاری

یکی از عجیب‌ترین نمونه سلبریتی‌ها، بهنوش بختیاری است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بدون عروسی، آرایش‌کردن و حتی خرید طلا و حلقه به محضر رفته و پس از عقد رفته‌اند سرخانه‌شان، تا زندگی را آغاز کنند. مهریه‌ای هم که توافق شده، 14 سکه بهار آزادی بوده است. اما نکته جالب این ازدواج، همسر اوست که در طی این سال‌ها همیشه از رسانه‌ها فراری بوده و بسیاری از مردم به دنبال شناخت او هستند. شاید دلیل اصلی پیگیری مردم، خاطره‌های عجیب و غریب بهنوش از همسرش است که اوج این خاطرات، داستان منت‌کشی‌ برای بازگشت شوهرش به زندگی بود. البته بختیاری در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که در اوج لذت از زندگی دو نفره به سر می‌برد و حسابی حالش خوب است. خدارا شکر!

نرگس محمدی
اولین‌بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌زمانی که مشهد بودند باعلی اوج عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

ویدا جوان
ویدا جوان برخلاف رسم و رسوم ایرانی‌ها خودش از ایلا تهرانی خواستگاری کرد. ایلا هم که اصلا انتظار خواستگاری نداشت بالافاصله قبول کرد! البته برای این‌که به خانواده‌ها هم احترام بگذارند، مراسم آشنایی ترتیب دادند که البته آن‌هم متفاوت بود. ایلا به جای گل و شیرینی با کتاب سعدی و دو جلد از کتاب‌های هوشنگ به مراسم خواستگاری رفت. اما ته هنری بازی‌شان، مهریه جوان است. 7111 شاخه گل رز هلندی به رنگ‌های سفید، قرمز و زرد .

نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان متولد اصفهان و در کار تجارت نقره است. نیوشا ضیغمی که تحمل نمی‌کرده خانواده‌ها برسر مهریه در مراسم خواستگاری چانه بزنند همان اول کار را راحت و مهریه‌اش را 1 سکه بهار آزادی عنوان کرده است.

بهاره رهنما
ازدواج اولش با پیمان قاسم‌خانی بود. اما ازدواج دومش بود که حسابی خبرساز شد. او برای ازدواج مجدد، مراسم عروسی گرفت و عکس‌هایش به وفور در اینترنت دیده می‌شد. امیرخسرو عباسی همسردوم رهنماست و مدیریت یک برند آرایشی معروف را به عهده دارد. رهنما او را حاج آقا خطاب می‌کند و تنها شرط ازدواجی که شوهرش گذاشته، نماز اول وقت است. رهنما مهریه خاصی ندارد و به قول خودش یک هدیه بین خودشان است اما حق طلاق، مسکن، حضانت و... را از شوهرش گرفته.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۶
جماعتی که لیاقت این همه در بوق و کرنا کردن را ندارند ...
"اما حق طلاق، مسکن، حضانت و... را از شوهرش گرفته."

کل بدبختی جامعه همینه همین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
یعنی اگه حق طلاق و مسکن با مرد باشه خوشبختی میاره؟!!!
آفرین به خانم رهنما. من ۱۳۶۳ سکه مهریه م هست ولی کاش به جای آنها حقوق انسانی خودم را میگرفتم. این سکه ها به هیییچ دردی نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
سکه ها را اگر نمی خواهید به من بدهید.
با اینهمه سر و صدا و ساز و دهل و عکس های رمانتیک از عروسی خودش ، مگه فکر طلاق تو سرشه که از الان حق طلاق رو از شوهرش گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره , کار خودشو کرد !! حق طلاق !!! همش نقشه برای زندگی مردم میکشه ! ریا کاری هم حدی داره !!!
با اینهمه سر و صدا و ساز و دهل و عکس های رمانتیک از عروسی خودش ، مگه فکر طلاق تو سرشه که از الان حق طلاق رو از شوهرش گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟





وای چقد بااین کامنت خندیدم:))))))))))))
این رو حالا با مهریه دختران چلغوزابادی مقایسه کنید!!!
منم حق مسکن رو یه جورایی گرفتم...یعنی شرط کردم تایین محل زندگی با توافق طرفین باید باشه..نباید منو جبرم کنه فلان شهرکه دوسش ندارم ساکن بشم...


البته به همه ی خانواده ی همسرم برخورد این ..ولی مهم نیس:)

ازاون طرف قرارداد مهریه ام هزار تا سکه بود خودم به صدو ده تا سکه کاهشش دادم در محضر موقعی که خطبه عقدو میخوندن..من هم مثل بهنوش بختیاری ازدواج کردم البته قبل از اینکه ایشون ازدواج کنن من ازدواج کردم:)))))



جامعه ی ما مردسالار هست متاسفانه..بخصوص در جنوب ایران که گرفتن حق مسکن رو توهین بزرگی میدونن وسختشونه...بخصوص از طرف من براشون خیلی عجیب بود وحسابی شوکه شدن همشون تو محضر...هنوزم باهام حرف نمیزنن بعد ایننننننننن همه ساااااااالللللل:)))))))))اینم مهم نیس؛)


مهم زندگی موفقی هست که دونفر با توافق هم میسازن نه حرفو حدیثای این فامیلو اون فامیل...


انشالله یکروز جامعه ی ما هم از این کوتاه اندیشیها وافکار دگم دور خواهد شد:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
شما که اینقدر روشن فکر تشریف دارید چرا با جنوبی ها وصلت کردید؟! تشریف میبردید شهر خودتون!
ناشناس جنوبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
شما احتمالاً یه برده از بازار خریدید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
مردی که حتی حق تعیین محل زندگیشم نداره!!!!! حیف از اون گرگی که سگ بشه
راستی حق طلاقم تو صحبتهای قبل عقد با همسری گرفتم ولی موقع قرائت خطبه های عقد وشرایطی که گذاشته بودیم بخشیدم:))))))اینو یادم رف بگم..




زندگی فقط وفقط با لبخندهایی که برای هم میسازیم قشنگه:)
یه اصل خیلی ساده هستش.
کسی که بخواد زندگی نکنه چه مرد چه زن ؛ هر کاری بکنی زندگی نمی کنه. خانم محترم شما بیا 1000 تا سکه مهریه بزار ؛ حق طلاق رو بگیر حق تحصیل حق خروج از کشور حق ادامه تحصیل ..... اما دل شوهرت رو نتونی پیش خودت نگه نداری. آیا این حق و حقوق ها و سکه ها برات حس خوبی میاره ؟ آیا خوشبختی؟
بهترین گزینه برای جایگزین کردن مهریه همان حقوق انسانی زن ها است که می بایست آقایون چارچوب فکری خودشونو در این مورد تغییر بدهند.

ضمنا بهتره خانم ها قبل از رفتن به زیر یک سقف پشتوانه مالی رو با کار کردن و حضور در اجتماع به دست بیاورند حتی اگر ناچیز باشه بهتر از اینکه دست جلوی شوهر دراز بشه.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
شما منتظر باش حتما همچین شوهر ایده الی نصیبت می شه بنده خدا با این وضعیت شلم شوربای حجاب و بی بنده باری که بعضی از شما خانمومای بدنبال حقوق انسانی درست کردید کدوم پسری دنبال ازدواج میره یه نگاه به شناسنامت بنداز
ناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
جناب سعید! شما سرگرم همون بی حجاب و بی بندبارها باش تا اموراتت بگذره، ما خیلی وقته که باور کردیم نسل مرد منقرض شده است.
نام سريال عاشقانه بود نه عاشقانه ها.
ما هم دو تا گوش دراز داریم باور کردیم این دروغها رو!
این هنرمندان بخاطر نوع فعالیت احساس بیشتری نسبت به افراد معمولی به زندگی دارند و یدی مادی قضیه در این ازدواج ها کمرنگ است اما مطمئن باشید شوهرانشان پولدار بحساب میایند و ساکن مناطق مرفه هستند اما جهت تشویق ازدواج اسان در کشور بهتر است
حق طلاق زن باید به زن داده شود و قانونی شود و هیچ زنی مجبور به زندگی به اجبار با کس دیگر نباشد
مهریه بهتر است محدود شود زندانیان زیادی بدهکار مهریه در کشور وجود دارند .مرد نباید بدهکار زن باشد و بلعکس قرارداد دوطرفه است
حداقل مادیات برای زندگی لازم است اما چشم و هم چشمی یک زندگی مشترک را به جدایی میکشاند
دوستی با افراد حسود و کسانی که از خدا نمیترسند در طول زندگی مشترک میتواند اسیبی جدی به یک زندگی مشترک وارد کند
ایمان به خداوند عشقی را در انسان بوجود میاورد که پشتیبان زندگی مشترک و خانواده شما خوهد بود
اینکه بعضی ها مهریه رو کم میگیرند درعوض حق طلاق و ... میگیرند برد کردند. در واقع مشکل اصلی در دادن حق طلاق و حضانت و ...
بنده با خانمی صحبت میکردم خیلی دنبال مهریه بالا نبود ولی حق طلاق - حق حضانت - حق مسکن و .... میخواست. در واقع این حقوق برای زن لازم نیست. زن از نظر عاطفی ثبات نداره و نمیتونه برای زندگیش تصمیم بگیره و دادن حق طلاق به زن یعنی اینکه ادم زندگیش فروخته.
پاسخ ها
اعظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
سلام شما چرا میخواهید باخانمی که ثبات ندارد و دنمیتواند تو زندگیش تصمیم درست بگیرد ازدواج کنی ولش کنید بروید یکی دیگر بگیرید که ثبات داشته باشد واقعا برایتان متاسفم با این طرز فکر ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
ساسان جان فکر کنم حدود 200 سال دیرتر به دنیا اومدی...
عزیزم این خانمها به مهریه نیاز ندارند چون خودشون پولدارتر از شوهرشون هستند بدبختی ما برای خانمهایی است که هیچ پشتوانه مالی ندارند اگه شوهرتون طلاقها بده بدبخت می شند مخصوصا اگه خانواده هم حمایت نکنه یا مجبوره با هر سازی برقصه یا هم آواره بشه این هنر پیشه ها که اگه طلاق هم بگیرند خیالی نیست مجبور نیستند که تو خيابون بخوابند راحت دوباره ازدواج می کنند
وقتي خانمي حق طلاق، حضانت، گرفتن پاسپورت، انتخاب محل زندگي را ميگيرد تازه ظاهرا داراي حقوق برابر با شوهرش ميشه. ولي مرد داشتن اين مزاياي به تنهايي را از دست ميده اما بازم اين حق ها را كه از دست نميده. حالا آقا مجيد چرا شعار ميده كه دل مرد را اگه بدست نياوري بدبخت شدي، نميدونم.
دل مرد هیچ وقت بدست نمیاد
پیش خودم که دارم فک میکنم،به این نتیجه میرسم که چه رسم بدی داریم..برای رفتن زیر یک سقف باید برای زن قیمت بزارن..مگه زن برده هست عاخه؟

واقعا ارزش ما زنها همین تعداد سکه هاست؟

کاش رسم کنیم که تو قراردادهای ازدواجامون اگه کار به طلاق وجدایی کشید،این دارایی مرد باشه که نصف بشه بین زنو مرد..هرچه داشت نصف شه

نه ظلمی به مردی بشه که از هیچی باید هزارتا سکه رو بده به زنش یا بره زندانشو بکشه..نه اینجوری باشه که مرد میلیاردر تمام داراییشو مال خودش کنه واون زن بد بخت رو با 14سکه مهرش روانه خونه ی پدرش کنه..


کاش قانون ما دارایی مرد رو قبل از عقد حساب کنه وبزنه توعقدنامه...بعد چن سال اگر قرارشون به جدایی شدبیان دوباره دارایی مردرو صورت جلسه کنن وهرچی افزوده شده بود تو این بازه ی زمانی ..بین دو نفر نصف شه..


این عادلانه نیس؟
:)
رهنما مهریه خاصی ندارد و به قول خودش یک هدیه بین خودشان است اما حق طلاق، مسکن، حضانت و... را از شوهرش گرفته!!!

دیگه چیزی نبود که بخواد بگیره؟!
همه چیز شوهرش را که گرفته ...
و .... دیگه چه چیزهایی هست خدا میدونه!
آفرین به این زنان.ای کاش دخترای ایرانی هم یه کم از اینا یاد بگیرن.با این مهربه های بالا فکر کنم در آینده ایران پر از دختر ترشیده بشه
مریخ

من باشما موافقم
ولی حق طلاق توافقی باشه بهترین راهکاره..گرفتن حق طلاق از مرد هم کارجالبی نیست ..شاید راهکارمناسب توافقی کردن حق طلاق باشه...جبرواجباررو از اسناد ازدواج باید بردارن:(


بابقیه ی حرفاتون صددرصد موافقم:)
حقوق انسانی شما سازش و مدارا و تلاش بی منت برای خدا در زندگی مشترک است و حقوق انسانی را خدا پرداخت خواهد کرد
خدا خدا و خدا
مهریه سنت پیامبر است کم و زیادش مهم نیست مهم عشقی هست که زن و شوهر بهم داشته باشن من پزشک هستم و همسرم داروساز . 20 ساله ازدواج کردیم زمان دانشجویی و بی پولی . همسرم از خانواده متول هستن پدرش پزشک بودن که فوت کردن .از ابتدای زندگی روی پای خودمان ایستادیم و هیچ کمکی از دیگران نگرقتیم .گاها هزینه های بستنی که 150 تومن بود را محاسبه میکردیم ولی عاشقانه زندگی کردیم .تا کنون همسرم چیزی از من درخواست نکرده که من توان انجامش را نداشته باشم ایشان با یه شاخه گل هم چنان خوشحال میشن
مهم توافق و عشق فی مابین است
جناب( ناشناس جنوبی )شما هیچ وقت ازدواج نکن
چون نه معنی ازدواج رو میفهمی ونه معنی زندگی مشترک رو و نه معنی توافق رو:)))))))


شوخی کردما؛)
شاد باشین
تبریزی جان چقدر به کامنتهات علاقه داری هرچند ساعت یه بار تشریف میاری دوباره نظریه می دی. شاید هم مثل من بیکاری. اینو نوشتم چون حدس می زنم بازم پیدات شه.
سركار خانوم جامعه ي ما به اون رشد فكري كه شما رسيده اي نرسيده است هنوزجاي تاسف داره.اما جاي خوشحاليه كه اين روزها بانوان زيادي هستن كه مثل شما فكر ميكنند اين نويد دهنده فرداي بهتر براي سزمينمان ايرانه نسلهاي بعد از اين را مادراني مثل شما تربيت خواهند كرد اميدوار بايد بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان