بازدید 3269

حملات جدیدشمس علیه کفاشیان بوی خون داد!

کد خبر: ۷۲۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 11 September 2017
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال می‌گوید که سرپرست کمیته فوتسال به خون او تشنه است.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین شمس در خصوص اینکه چرا در مراسم برترین‌های فوتسال در سال 95 حضور نداشت؟ گفت: ما را دعوت نکردند و مادرم هم وصیت کرده اگر شما را جایی دعوت نکردند، نرو! به همین دلیل به مراسم نرفتم. سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اظهار نظر کفاشیان مبنی بر اینکه همه دعوت بودند و دعوتنامه ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: خیر، دعوت نبودم. دو روز پس از برگزاری مراسم برترین‌ها برای من پیامکی آمد که شما به مراسم دو روز پیش دعوت شده‌اید!

شمس با اشاره به اظهارات علی کفاشیان در خصوص فوتسالی‌ها تصریح کرد: او فوتسالی نیست و اکنون فقط میهمان فوتسالی‌هاست که از دوومیدانی آمده و قدمش روی چشم، اما کفاشیان باید به زودی میهمانی فوتسالی‌ها را ترک کند و دیگر حضورش در فوتسال کافی است.

وی در خصوص اینکه کفاشیان گفته همه فوتسالی‌های که لازم بوده به این مراسم دعوت بودند و خودشان تصمیم گرفتند نیایند و صحبت‌های فعلی او نقض کننده صحبت‌های سرپرست کمیته فوتسال است، گفت: حتماً ما فوتسالی نیستیم یا لازم نبوده که در آن مراسم حاضر باشیم. کفاشیان و چند نفر دیگر که در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال هستند، فوتسالی‌اند و باید در این مراسم‌ها باشند.

شمس درباره اینکه در مراسم بدرقه تیم‌های فوتسال هم با اینکه از او خواستند به صندلی‌هایی جلویی برود اما حاضر نشد نزدیک کفاشیان باشد، اظهار داشت: از من خواستند جلو بروم و آنجا بنشینم، اما دلیل ندانستم نزدیک کسی بروم که به خون من تشنه است. کفاشیان خودش گفته تا زمانی که من باشم حسین شمس جایی در فدراسیون و فوتسال ندارد، اما اکنون من به عنوان مشاور تیم ملی فوتسال بانوان به این مراسم آمدم و تصمیم گرفتم یک گوشه بنشینم به جای اینکه نزد این آقا بروم. متأسفانه این افراد فکر می‌کنند روزی دست آنهاست، اما روزی دست خداست. من مدرس AFC و فیفا هستم و کار خودم را انجام می‌دهم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل