بازدید 4543

دستگیری39 نفر وکشف 16 قبضه سلاح در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴ 11 September 2017
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در سطح این استان خبر داد.

به گزارش میزان، سردار " حیدر عباس زاده"گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در سطح استان، ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۹ نفر از عاملان تیراندازی‌ها غیر مجاز را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی وپلیسی مخفیگاه ۳۹ نفر را که با تیراندازی موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی چند عملیات ضربتی ظرف ۴۸ ساعت گذشته در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه متهمان ۱۳ قبضه اسلحه شکاری، ۲ قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، تعداد یک هزار و ۱۵۰ فشنگ شکاری و ۲۱۶ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی‌های غیر مجاز آسایش شهروندان را بهم می‌زنند به صورت قاطعانه برخورد کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها