بازدید 4952

تیم فردوسی پور،ستاره های دیروز فوتبال را چهارتایی کرد

کد خبر: ۷۲۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ 10 September 2017
دیدار دوستانه تیم های فوتبال رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران که به یاد حججی شهید مدافع حرم از شبکه سه پخش زنده شد، با برتری یاران فردوسی پور به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های منتخب پیشکسوتان فوتبال و رسانه ورزش از ساعت 17 امروز (یکشنبه) با حمایت شرکت «آریا شیک قشم» در دیداری نمادین به یاد شهید حججی مدافع حرم در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف هم رفتند که در پایان تیم رسانه ورزش با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید.

در تیم منتخب پیشکسوتان، بازیکنان سابق فوتبال از جمله جواد نکونام، رضا عنایتی، جواد کاظميان، حسين کاظمي، ادموند بزيک، ابراهيم ميرزاپور، جواد زرينچه و فرشاد پيوس، بهزادغلامپور، مهدی امیرآبادی، آرش برهانی، مهرداد میناوند، اسماعیل حلالی، مهدی هاشمی نسب، ابوالقاسمپور و سهراب بختیاری زاده و سیروس دین محمدی که همگی ملی پوش سابق فوتبال ایران محسوب می شوند، با سرمربیگری محمد پنجعلی حضور داشتند. 

در تیم رسانه ورزش هم که با کاپیتانی عادل فردوسی پور و بازی خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها و تلویزیون به میدان رفت، محمد سیانکی، مهدی توتونچی، علیرضااکبری خرم، رضاترابیان ، مصطفی لشگری و ... با هدایت محمود کلهر بازی کردند و در نهایت این تیم رسانه ورزش بود که با نتیجه 4 بر 3 حریف پرستاره اش را مغلوب کرد. 

گلهای رسانه ورزش را نیما علیپور (دوگل)، فردوسی پور و نجف زاده به ثمر رساندند و سه گل تیم پیشکسوتان را جواد نکونام (دوگل) و غلامرضاعنایتی وارد دروازه یاران عادل کردند.مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

تیم فردوسی پور،ستاره های دیروز فوتبال را چهارتایی کرد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر